IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Igor Maroša, Mercator

16.10.2017
 
 
Mercator BH je 2014. godine u sklopu integracijskih procesa svoje prodavnice u Bosni i Hercegovini predao u najam Konzumu koji je cjelokupnu mrežu prodavnica brendirao kao Konzum. Tok događaja je poznat kako kupcima, tako i dobavljačima i drugim zainteresovanim javnostima, a nakon stupanja na snagu Lex-Agrokora je zbog nepovjerenja dobavljača u poslovanje Agrokorovih privrednih društava poslovanje u Konzumu pred velikim izazovima. Nepovjerenje se odrazilo po cijeloj mreži, također i u bivšim Mercatorovim prodavnicama. Ove prilike su bile povod za početak razgovora o mogućim načinima rješavanja situacije u Konzumu na tom tržištu. 

Jedna od ključnih referentnih tačaka u razgovorima bila je snaga brenda Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine koja je ostala u sjećanju kupaca i dobavljača. Naravno, i tržište Bosne i Hercegovine se u tim godinama mijenjalo, ali u razgovorima postaje sve jasnije da se različiti scenariji temelje na istoj činjenici: još uvijek snažnoj poziciji brenda Mercator. Tako je na kraju prevladala odluka da se Mercator vrati u prodavnice kojima je upravljao prije preuzimana i da snagu svoje trgovačke marke iskoristi u svoju korist.


Naravno, lakše je razvijati i nadograđivati, nego ponovo započinjati. Iako prvenstveno kupci u Bosni i Hercegovini imaju u pravilu pozitivan odnos prema Mercatoru, a prvenstveno se Mercatorovin prodavnica sjećaju po odličnom asortimanu, dobroj usluzi i kartici Pika. U pripremama za rebranding prodavnica se tako usredotočujemo na ta tri elementa, kratkoročno prvenstveno na asortiman i uslugu, a promjene na kartici Pika će da budu uvedene ubrzo nakon rebrandinga. Tako smo u posljednjem periodu u asortiman dodali nekoliko hiljada vrsta proizvoda s kojima želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći trgovac u regionu u oblasti širine ponude, kako domaće, regionalne, tako i međunarodne. Jedan od izazova tzv. Konzumovog perioda bilo je, naime, upravo nedostatak širine asortimana. Zbog toga je vrlo važno da i dobavjači jako pozitivno prihvate Mercatorov povratak na tržište Bosne i Hercegovine, jer su s Mercatorom imali dugotrajne pozitivne odnose kako na komercijalnom, tako i na finansijskom području. Isto kao i kupci kojima je Mercator ostao u dobrom sjećanju, očekuju da Mercator obećanje svoje marke ponovo ostvari. Prilike su danas posve drugačije nego godinama prije, ali vjerujemo da ćemo upravo na osnovi snage i imidža trgovačke marke Mercator saradnjom i podrškom na ovom tržištu ponovno uspjeti. 


Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top