IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Srbija: Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“

27.03.2017

Kako bi dali doprinos ublažavanju utjecaja na klimatske promjene i smanjenju potrošnje električne energije, više od 300 Idea prodavnica širom Srbije i Mercator Centri u Beogradu i Novom Sadu, u subotu 25. marta, u periodu od 20.30h do 21.30h, isključili su spoljnu dekorativnu rasvjetu i tako se pridružiti akciji „Sat za našu planetu".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedna od najvećih svjetskih inicijativa koja se obilježava na svih šest kontinenata, do sada je uključila stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova. U Srbiji je do sada bilo uključeno 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Klimatske promjene se veoma brzo razvijaju i utječu na cjelokupno čovječanstvo i ekosistem. Idea i Mercator Centri na ovaj način, već treću godinu zaredom, željeli su da doprinesu povećanju svijesti o značaju brige o životnoj sredini i klimatskim promjenama, kao i da apeluju na potrošače da se uključe.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top