IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 28.06.2017 || President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |  Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO  |   Ne smijete se igrati s onim što vas definira  |  Nakon velike potražnje, proširena ponuda sa četiri voćna okusa Dukat Fit-a  |  NESCAFÉ Cappuccino proizvodi – u novom ruhu i s još punijim okusom  |   Coca - Cola u Bosni i Hercegovini najvaljuje strategiju ONE BRAND  |  Swity d.o.o. Gradačac: Bosanski sokovi na policama njemačkih tržnih lanaca  |  Isprobajte novi okus Sensation Europe  |  Brending konferencija u saradnji sa Kanskim lavovima predstavila najjači program do sada!  |  Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |   ||
   

Srbija: Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“

27.03.2017

Kako bi dali doprinos ublažavanju utjecaja na klimatske promjene i smanjenju potrošnje električne energije, više od 300 Idea prodavnica širom Srbije i Mercator Centri u Beogradu i Novom Sadu, u subotu 25. marta, u periodu od 20.30h do 21.30h, isključili su spoljnu dekorativnu rasvjetu i tako se pridružiti akciji „Sat za našu planetu".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedna od najvećih svjetskih inicijativa koja se obilježava na svih šest kontinenata, do sada je uključila stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova. U Srbiji je do sada bilo uključeno 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Klimatske promjene se veoma brzo razvijaju i utječu na cjelokupno čovječanstvo i ekosistem. Idea i Mercator Centri na ovaj način, već treću godinu zaredom, željeli su da doprinesu povećanju svijesti o značaju brige o životnoj sredini i klimatskim promjenama, kao i da apeluju na potrošače da se uključe.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top