IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Srbija: Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“

27.03.2017

Kako bi dali doprinos ublažavanju utjecaja na klimatske promjene i smanjenju potrošnje električne energije, više od 300 Idea prodavnica širom Srbije i Mercator Centri u Beogradu i Novom Sadu, u subotu 25. marta, u periodu od 20.30h do 21.30h, isključili su spoljnu dekorativnu rasvjetu i tako se pridružiti akciji „Sat za našu planetu".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedna od najvećih svjetskih inicijativa koja se obilježava na svih šest kontinenata, do sada je uključila stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova. U Srbiji je do sada bilo uključeno 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Klimatske promjene se veoma brzo razvijaju i utječu na cjelokupno čovječanstvo i ekosistem. Idea i Mercator Centri na ovaj način, već treću godinu zaredom, željeli su da doprinesu povećanju svijesti o značaju brige o životnoj sredini i klimatskim promjenama, kao i da apeluju na potrošače da se uključe.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top