IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

BiH: Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane

18.12.2017

Hoše komerc uveo je u okviru redovne Gastro ponude novi način zdrave pripreme hrane.  U procesu rada koristi se najsavremenija tehnologiju koja se zasniva na pripremi i pečenju hrane bez masnoća. Pečenje se vrši pomoću tople pare i vrelog zraka, čime se zadržavaju svojstva namirnica, što svako jelo čini posebno ukusnim.

 Hoše komerc proveo je potrebnu edukaciju osoblja koje radi na Gastro odjelu u saradnji sa Gastroid centrom i firmom Toffi, a koja je distributer opreme uz superviziju certificiranih kuhara.


Nazad
 




 
 
 
back to top