IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

Hrvatska: Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta

06.11.2018

Nadzorni odbor Podravke d.d. potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2018. godine te izrazio veliko zadovoljstvo, zbog nastavka pozitivnih trendova poslovanja na svim razinama.

 

  • Prihodi od prodaje ostvarili rast od 95 milijuna kuna
  • Zabilježen organski rast od 107 milijuna kuna ili 4 posto
  • Rast prodaje uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultirao s dvoznamenkastim rastom profitabilnosti
  • Ostvarena neto dobit u iznosu od 186 milijuna kuna

Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti za prvih devet mjeseci u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, a valja istaknuti kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta prodaje uz istovremenu kontrolu operativnih troškova poslovanja što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 185,9 milijuna kuna što predstavlja vrlo značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 54,1 milijuna kuna.


Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 3.078,3 milijuna kuna što predstavlja rast od 3,2 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane uslijed snažnijih prodajno – marketinških aktivnosti, inovacija proizvodnog portfelja te širenja distribucije pojedinih kategorija.


Segment Prehrane ostvario je 2.439,0 milijuna kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 2,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 3,4 posto. U okviru navedenog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 3,8 posto. Najveći rast od 8,7 posto ostvario je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack, potom poslovni program Žito i Lagris 6,1 posto te poslovni program Kulinarstvo 2,9 posto.


Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 639,3 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 7,6 posto. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 4,9 posto, ponajviše uslijed nastavka trenda rasta potražnje na tržištu Rusije te uslijed rasta prihoda od prodaje na tržištima Adria regije te regije Centralna Europa. Vrijedi spomenuti kako je kod najznačajnije kategorije Lijekovi na recept zabilježen značajan porast prihoda od prodaje u iznosu od 5,4 posto.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast u iznosu od 9 posto zabilježen je u regiji Istočna Europa te 7,2 posto u regiji Centralna Europa. Regija Adria, kao najznačajnija regija za Grupu Podravka, zabilježila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 2,3 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 48,7 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Kada je pak riječ o cijeni dionica Podravke, u prvih devet mjeseci 2018. godine cijena dionica Podravke ostvarila je rast od 29,3 posto, dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 oboje pali 3,3 posto.


Fokus menadžmenta Grupe Podravka u nastavku godine bit će na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti, upravljanju novčanim tokovima kao i na poboljšanju interne efikasnosti.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top