IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

BiH: Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM

10.01.2018

U želji da doprinese rastu i razvoju svoje zajednice, uvijek se rado odazivajući društvenim projektima, Violeta je ove zime pokrenula veliku nacionalnu kampanju „Pomozimo zajedno".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pod sloganom „Pomozimo zajedno" kupci Violeta proizvoda su osigurali društveno ugroženim građanima BiH osnovne higijenske potrepštine, naime svi koji su kupovali Violeta proizvode u od 10.12. do 10.01. su sudjelovali  u ovoj humanitarnoj akciji i pomogli drugima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovom istaknutom kampanjom Violeta je, kroz humanitarna udruženja Caritas BiH, Crveni krst RS i Merhamet BiH u proizvodima poklonila 100 000 maraka za one kojima je pomoć najpotrebnija.

Želeći učiniti više, kad god je to moguće, na zvaničnoj Facebook stranici Teta Violeta organizovana je kampanja kojom je Violeta za svaki komentar na objavu poklonila 1 marku za one kojima je to najviše potrebno.

Facebook kampanjom  sakupljeno je dodatnih hiljadu maraka koje su raspodijeljene na tri porodice s više djece.

Kako ističu iz Violete, želja im je ali i cilj učiniti ovakve akcije standardnim dijelom svoje organizacije, ali i na neki način pokazati kako bi trebalo djelovati svako društvo svjesno svojih vrijednosti i prilika.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top