IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

BiH: Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM

10.01.2018

U želji da doprinese rastu i razvoju svoje zajednice, uvijek se rado odazivajući društvenim projektima, Violeta je ove zime pokrenula veliku nacionalnu kampanju „Pomozimo zajedno".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pod sloganom „Pomozimo zajedno" kupci Violeta proizvoda su osigurali društveno ugroženim građanima BiH osnovne higijenske potrepštine, naime svi koji su kupovali Violeta proizvode u od 10.12. do 10.01. su sudjelovali  u ovoj humanitarnoj akciji i pomogli drugima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovom istaknutom kampanjom Violeta je, kroz humanitarna udruženja Caritas BiH, Crveni krst RS i Merhamet BiH u proizvodima poklonila 100 000 maraka za one kojima je pomoć najpotrebnija.

Želeći učiniti više, kad god je to moguće, na zvaničnoj Facebook stranici Teta Violeta organizovana je kampanja kojom je Violeta za svaki komentar na objavu poklonila 1 marku za one kojima je to najviše potrebno.

Facebook kampanjom  sakupljeno je dodatnih hiljadu maraka koje su raspodijeljene na tri porodice s više djece.

Kako ističu iz Violete, želja im je ali i cilj učiniti ovakve akcije standardnim dijelom svoje organizacije, ali i na neki način pokazati kako bi trebalo djelovati svako društvo svjesno svojih vrijednosti i prilika.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top