IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

BiH: GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH

12.10.2018

U istraživanju koje je provela agencija Nielsen u saradnji sa In store magazinom, Grand kafa izabrana je kao dio „Must have" asortimana u BiH.  U konkurenciji je bilo 400 brendova koje je predložila agencija Nielsen, a trgovci su putem online upitnika, izabrali najboljih 100 proizvoda koje svaka trgovina treba imati na svojim policama.


Istraživanje je obuhvatalo 19 kategorija, koje pokrivaju oko 44 kategorije koje Nielsen, kroz svoj Panel, prati na tržištu, a koje obuhvataju hipermarkete, supermarkete, prodavnice mješovitom robom, drogerije, apoteke, kioske i prodavnice na benzinskim pumpama. S obzirom da su trgovci imali mogućnost da daju prijedlog proizvoda pod nazivom „Moj izbor", a koji nisu dio katergorije koji Nielsen prati, veliki broj glasova dobila je „Black'n'Easy" kafa, koja je također postala dio „Must have" asortimana. Na svečanoj promociji dodjele priznanja, održanoj u utorak u hotelu Holiday, brend menadžerici Grand kafe za BiH Jasni Čizmić, uručeno je priznanje za Grand kafu i Black'n'Easy, kao dio „Must have" asortimana u BiH.

„Veliko mi je zadovoljstvo što smo ponijeli čak dvije titule „must have" proizvoda u BiH. Osim Grand kafe, veliki broj glasova je dobila i Black'n'Easy kafa, koju su trgovci sami predložili, što nam je izuzetno drago. Ponosni smo što su, osim potrošača, i trgovci prepoznali kvalitet naših proizvoda i izabrali ih kao proizvode koje svaka trgovina treba imati na svojim policama i koji se trebaju naći u svakom domaćinstvu", izjavila je brend menadžerica Grand kafe za BiH, Jasna Čizmić.

 

Grand kafa je 2004.godine lansirana u BiH i od tada je lider proizvodnje kafe u BiH. U svom najsavremenijem pogonu za proizvodnju kafe koji se nalazi u mjestu Glavičice kod Bijeljine, Grand kafa se prži, melje i pakuje, a uz vrhunske sirovine koje se koriste u proizvodnju kafe i koje se kupuju prema precizno utvrđenim standardima i porijeklom, kvalitet Grand kafe konstantno gradi povjerenje potrošača. Iz tog razloga pakovanja Grand kafe od sada ponosno nose markicu „Kupujmo domaće".

 


Nazad
 




 
 
 
back to top