IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Svijet: Ferrero preuzima američki Fannie May

27.03.2017

Kompanija Ferrero postigla je dogovor je o preuzimanju američke poslastičarske kompanije Fannie May, koja prozvodi premijum čokoladne bombonjere.

Sa brendovima Harry London i Fannie May, kompanija ima mrežu od 80 maloprodajnih trgovina, a neki od proizvoda dostupni su i u supermarketima. Kompanija ima i asortiman privatne robne marke, kao i ugovorenu kooperantsku proizvodnju, a zapošljava 750 radnika. Proizvodna postrojenja nalaze se u državi Ohajo, a distributivni centri u Ohaju i Ilinoisu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlasnik je kompanija 1-800-Flowers, koja se bavi online prodajom cvijeća, a Ferrero će sa njom potpisati ugovor o daljem trgovačkom partnerstvu. 

Prema Ferrerovim procjenama, pod okriljem 1-800-Flowersa, kompanija Fannie May izrasla je u jedan od najpoznatijih premijum poslastičarskih brendova na američkom Srednjem Zapadu.

Potpisani ugovor će italijanskom konditoru omogućiti da se proširi izvan svog uobičajenog maloprodajnog tržišta u Europi.

Po završetku preuzimanja, Fannie May će poslovati kao samostalan subjekt i brend u okviru Ferrero Grupe, uz podršku Ferrerove ispostave u SAD-u.


Nazad
 



 
 
 
back to top