IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Svijet: Ferrero preuzima američki Fannie May

27.03.2017

Kompanija Ferrero postigla je dogovor je o preuzimanju američke poslastičarske kompanije Fannie May, koja prozvodi premijum čokoladne bombonjere.

Sa brendovima Harry London i Fannie May, kompanija ima mrežu od 80 maloprodajnih trgovina, a neki od proizvoda dostupni su i u supermarketima. Kompanija ima i asortiman privatne robne marke, kao i ugovorenu kooperantsku proizvodnju, a zapošljava 750 radnika. Proizvodna postrojenja nalaze se u državi Ohajo, a distributivni centri u Ohaju i Ilinoisu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlasnik je kompanija 1-800-Flowers, koja se bavi online prodajom cvijeća, a Ferrero će sa njom potpisati ugovor o daljem trgovačkom partnerstvu. 

Prema Ferrerovim procjenama, pod okriljem 1-800-Flowersa, kompanija Fannie May izrasla je u jedan od najpoznatijih premijum poslastičarskih brendova na američkom Srednjem Zapadu.

Potpisani ugovor će italijanskom konditoru omogućiti da se proširi izvan svog uobičajenog maloprodajnog tržišta u Europi.

Po završetku preuzimanja, Fannie May će poslovati kao samostalan subjekt i brend u okviru Ferrero Grupe, uz podršku Ferrerove ispostave u SAD-u.


Nazad
 




 
 
 
back to top