IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Svijet: Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom

23.11.2018

 

Durex se udružuje s RED, dobrotvornom ustanovom u trogodišnjoj saradnji (Have sex and save lifes) koja ima za cilj podizanje svijesti o AIDS-u među mlađim potrošačima.

 

Kao dio ovog partnerstva, Durex će prodavati kondome (RED), s tim da sredstva od prodaje idu izravno u program "Keeping Girls in School”, čiji je cilj smanjenje HIV infekcije i neželjenih trudnoća kod mladih južnoafričkih žena kroz obrazovanje.

 

Durex se već obvezao donirati 5 milijuna dolara za shemu, koju će Zaklada Bill i Melinda Gates podudarati. Donacije će također biti napravljene od prodaje kondoma.

 

Ben Wilson, globalni direktor kategorije Durexa, izjavio je: "Kao brand, stvarno se pokušavamo udružiti s ljudima poput (RED) kako bi podigli svijest o HIV bolesti. 

 

Ne radi se samo o pomaganju ljudima u Africi, već i o tome da ih podsjetimo da čine prave stvari za sebe, rekao je Wilson

 

Da bi to postigli, ovaj brend pokreće marketinšku kampanju za promovisanje povezivanja, koristeći slavne osobe, uključujući pjevačicu Zaru Larson i glumca Thandie Newtona.

 

Kampanja je usmjerena na mlađe potrošače, dijelom zbog nedostatka znanja o HIV-u i AIDS-u. 

 

"Zaista je važno da ne zaboravimo (o AIDS-u) jer ako to zaboravimo nećemo moći riješiti ovo pitanje", kaže Wilson.

 

Kampanja će biti zastupljena u 15 zemalja. Također će se kampanja raditi I na društvenim mrežama. Ljude će motivisati da se uključe u kampanju sa haštagom #GAF

 

Ova kampanja je dio misije Durexa da pomogne ljudima na društvenim mrežama i podigne svijest.


Nazad
 




 
 
 
back to top