IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |   ||
   

BiH: Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja

13.03.2017

U Sarajevu je 9.3.2017. održana 2. Business Leadership Conference, kojoj je prisustvovalo više od 300 učesnika, odvažnih lidera, domaćih i regionalnih, a sve u clju motivacije, širenja pozitivnih i uspješnih biznis priča, kako bismo sutra bili najbolja verzija sebe.

Tri mjeseca rada na konferenciji, kampanji i promociji pouzdanasti, rezultiralo je sjajnim i stvarnim, do sada neispričanim pričama, koje su sve prisutne emotivno, ali motivaciono podstakli da budu najbolji primjeri u svom radnom, ali i životnom okruženju, i da svaki odnos grade na povjerenju.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kroz sva izlaganja, povjerenje i pouzdanost bile su ključne riječi.

Teme koje su obilježile 2. Business Leadership Conference jesu lična iskustva govornika, i nose jasnu i jaku poruku kako biti pravi lider, mentor i primjer koji se slijedi.

Liderstvo je prije svega izazov, pa je uvodna tema bila ''Izazovi liderstva danas'', o kojoj je govorila Gordana Kadoić, vlasnica i direktorica kompanije Adria Corporate Education iz Zagreba. O izazovima novih menadžera, govorio je mladi i perspektivni Berin Alagić (Bosnalijek), koji je na krajnje motivirajući i jednostavan način ispričao priču svog djelovanja i profesionalnog usavršavanja ka lideru koji je primjer drugima. Interesantna predavanja o savremenom leadershipu i izazovima lidera u BiH imali su Ismir Omeragić (Valicon) i Azra Bektašagić (Uncro).

Diskusija na panelu, koja je zasigurno izazvala sjajne reakcije prisutnih, koju su vodili sjajni mladi i uspješni lideri iz BiH, Igor Todorovac, Nikola Marković, Erol Mujanović i Ika Ferrer Gotić, bila je odlična uvertira u predavanje koje je i obilježilo  konferenciju.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naime, konferenciju je zatvorio Tomislav Cvitanušić, motivacijski govornik, koji je svojom pričom oduševio i izazvao najljepšu emociju, a tiče se liderstva i pouzdanosti tima. Priča o ''Tomi i Mujčetu'', slijepom mladiću koji je ostvario svoj san, postao uzor mnogima, istrčao svoj prvi polumaraton, prevazišao strahove i vjerovao svom mentoru, priča je pravog lidera.

"Ko traži cilj ostaje prazan kad ga dostigne, a ko traži put nosiće stalno cilj u sebi” citat je kojim je Tomislav Cvitanušić zaključio prezentaciju, a organizator Rešid Muratović (In Academy) prenio javnosti.

Konferencija je okončana i dodjelom priznanja  „Zvijezda  bonitetne pouzdanosti" za bonitetno pouzdane firme, koje su im uručili predstavnici  „LRC-a" iz Sarajeva, generalnog partnera konferencije. 


Nazad
 



 
 
 
back to top