IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Svijet: Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"

27.12.2017

Konzultantsko-revizorska kuća Deloitte još je prije nekoliko tjedana objavila rezultate svoje ankete koju je provela u deset europskih država, s pitanjima koja se tiču blagdanske potrošnje i potrošačkih navika.

 

Na ukupnom uzorku većem od osam tisuća ispitanika, između deset država u kojima je provedena anketa, najviše su za blagdane bili spremni odvojiti Španjolci i to prosječno čak 632 eura. Za njima su slijedili Britanci (€614), Talijani (€528) i Nijemci (€484), a na dnu ljestvice našli su se Nizozemci (€296) i Poljaci koji su planirali prosječno potrošiti 258 eura tijekom ovogodišnje blagdanske potrošačke groznice. U usporedbi s prošlom godinom od zemlje do zemlje se većinom očekivao porast prosječne potrošnje od jedan do četiri posto, stoji u objavi Deloittea. Uzimajući u obzir sveukupne rezultate, Europljani u blagdanskoj potrošnji najviše odvajaju za darove (39 % iznosa), nešto manje za hranu te za putovanja (redom 25 % i 24 %), a najmanje za druženje (12 %).


Nazad
 



 
 
 
back to top