IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Svijet: Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"

27.12.2017

Konzultantsko-revizorska kuća Deloitte još je prije nekoliko tjedana objavila rezultate svoje ankete koju je provela u deset europskih država, s pitanjima koja se tiču blagdanske potrošnje i potrošačkih navika.

 

Na ukupnom uzorku većem od osam tisuća ispitanika, između deset država u kojima je provedena anketa, najviše su za blagdane bili spremni odvojiti Španjolci i to prosječno čak 632 eura. Za njima su slijedili Britanci (€614), Talijani (€528) i Nijemci (€484), a na dnu ljestvice našli su se Nizozemci (€296) i Poljaci koji su planirali prosječno potrošiti 258 eura tijekom ovogodišnje blagdanske potrošačke groznice. U usporedbi s prošlom godinom od zemlje do zemlje se većinom očekivao porast prosječne potrošnje od jedan do četiri posto, stoji u objavi Deloittea. Uzimajući u obzir sveukupne rezultate, Europljani u blagdanskoj potrošnji najviše odvajaju za darove (39 % iznosa), nešto manje za hranu te za putovanja (redom 25 % i 24 %), a najmanje za druženje (12 %).


Nazad
 



 
 
 
back to top