IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 13.12.2017 || Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |   ||
   

Srbija: Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"

27.03.2017

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svjetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu", 25. marta, doveo poznatog kuhara Nenada Veljkovića. 

U isto vrijeme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompanija Delhaize Serbia je u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasila na sat vremena reklamna svjetla, a istovremeno je pozvala 12.000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svjetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete.

Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svjetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji "Sat za našu planetu". Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svijesti o važnosti očuvanja prirode, kazao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delhaize Serbia.

Akciju „Sat za našu planetu" svake godine organizuje fondacija WWF (Svjetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svijest pojedinaca o klimatskim promjenama u svijetu.


Nazad
 



 
 
 
back to top