IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Srbija: Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"

27.03.2017

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svjetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu", 25. marta, doveo poznatog kuhara Nenada Veljkovića. 

U isto vrijeme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompanija Delhaize Serbia je u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasila na sat vremena reklamna svjetla, a istovremeno je pozvala 12.000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svjetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete.

Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svjetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji "Sat za našu planetu". Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svijesti o važnosti očuvanja prirode, kazao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delhaize Serbia.

Akciju „Sat za našu planetu" svake godine organizuje fondacija WWF (Svjetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svijest pojedinaca o klimatskim promjenama u svijetu.


Nazad
 



 
 
 
back to top