IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

Srbija: Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"

27.03.2017

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svjetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu", 25. marta, doveo poznatog kuhara Nenada Veljkovića. 

U isto vrijeme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompanija Delhaize Serbia je u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasila na sat vremena reklamna svjetla, a istovremeno je pozvala 12.000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svjetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete.

Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svjetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji "Sat za našu planetu". Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svijesti o važnosti očuvanja prirode, kazao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delhaize Serbia.

Akciju „Sat za našu planetu" svake godine organizuje fondacija WWF (Svjetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svijest pojedinaca o klimatskim promjenama u svijetu.


Nazad
 




 
 
 
back to top