IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 23.08.2017 || Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |  Jägerov ledeno hladni spektakl u Domu Mladih!  |  Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |   ||
   

Srbija: Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"

27.03.2017

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svjetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu", 25. marta, doveo poznatog kuhara Nenada Veljkovića. 

U isto vrijeme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompanija Delhaize Serbia je u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasila na sat vremena reklamna svjetla, a istovremeno je pozvala 12.000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svjetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete.

Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svjetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji "Sat za našu planetu". Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svijesti o važnosti očuvanja prirode, kazao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delhaize Serbia.

Akciju „Sat za našu planetu" svake godine organizuje fondacija WWF (Svjetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svijest pojedinaca o klimatskim promjenama u svijetu.


Nazad
 



 
 
 
back to top