IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

SAD: Coca-Cola HBC postavlja nove ciljeve u oblasti održivosti

30.09.2016
30.09.2016
Coca-Cola HBC, rangirana kao globalni lider u održivosti u sektoru proizvođača napitaka po Dau Džons indeksima održivosti (DJSI), objavila je nove ciljeve održivosti.

Kompanija se obavezuje da će do 2020. godine:

•    koristiti 40 posto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora
•    reciklirati najmanje 40 posto ukupne ambalaže na tržištu u prosjeku
•    koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 posto ukupne PET ambalaže 
•    smanjiti ambalažu za 25 posto po litru proizvedenog napitka 
•    certifikovati preko 95 posto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porekla u skladu sa Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sistema 
•    uložiti najmanje 2 posto svoje godišnje dobiti pre oporezivanja u zajednice 
•    udvostručiti broj zaposlenih koji učestvuju u dobrovoljnim inicijativama tokom radnog vremena  na 10 posto ukupnog broja zaposlenih 

Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obavezala da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 posto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 posto . U proteklih nekoliko godina, Coca-Cola HBC je smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardu litara, što je jednako čaši vode za svakog stanovnika planete. U proteklih pet godina, globalni karbonski otisak njenih proizvoda je smanjen za 1,07 tona kroz ulaganja u energetski efikasne tehnologije sa malom emisijom ugljen-dioksida, što je jednako ukupnoj godišnjoj emisiji štetnih gasova iz 200.000 putničih vozila. Kompanija je 2015. godine uložila 8,2 miliona eura - ili 2,3 posto svoje dobiti prije oporezivanja – u podršku dobrobiti zajednice, upravljanje životnom sredinom i vodom i u razvoj mladih, u partnerstvu sa preko 230 nevladinih organizacija. 

Ambiciozni ciljevi koje danas objavljujemo odražavaju našu želju da inspirišemo bolju budućnost za svoje zaposlene i zajednice u kojima poslujemo. Oni su deo naše opšte strategije zahvaljujući kojoj je Coca-Cola HBC zauzela lidersku poziciju u održivosti među proizvođačima pića i pokazuju da smo rešeni da širimo poslovanje na odgovoran, profitabilan i održiv način, izjavio je Dimitris Lois, generalni direktor Coca-Cola HBC.

Ključni pokazatelji rezultata u 2015. godini: 
•    33,311 zaposlenih
•    43,000 dobavljača
•    1,3 milijarde eura potrošene za direktnu nabavku 
•    271 milion eura je iznos ukupno plaćenih poreza 
•    smanjenje direktne emisije ugljen-dioksida za 11,7 posto u odnosu na prethodnu godinu 
•    odnos potrošnje vode poboljšan za 7,2 posto u odnosu na prethodnu godinu
•    porast korištenja reciklirane PET ambalaže za 19,4 posto u odnosu na prethodnu godinu 
•    ocena angažovanosti u oblasti održivosti od 87 posto 

Nazad
 




 
 
 
back to top