IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Belgija: Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije

12.12.2017

Carrefour je u Belgiji lansirao novu inicijativu u Europskom tjednu za smanjenje otpada; potrošače potiče da ponesu svoje kutije koje mogu ponovno upotrijebiti pri kupnji na tradicionalnim tezgama s hranom, poput pultova s delikatesama, ribom ili mesom.

Izvorni je pilot-projekt pokrenut početkom studenoga u Carrefourovu hipermarketu u Biergesu, pokraj Wavrea, a potom je uveden na sve pultove s hranom u Carrefourovim hipermarketima i marketima kojima upravlja Carrefour Belgija.

 

Princip je jednostavan i održiv, rekli su iz Carrefoura. Kupci ponesu svoje vrećice i kutije i u njih spakiraju proizvode koje kupe na tradicionalnim tezgama s hranom.

 Osoba koja ih poslužuje prilagodi vaganje tako da oduzme težinu vrećice ili kutije, a dobivenu etiketu s cijenom zalijepi na isti način kao da je riječ o uobičajenom plastičnom pakiranju.

Trgovac dodaje da je iznimno važno da potrošači donose samo čiste, suhe kutije pogodne za prenošenje hrane. Ako se ne može jamčiti sigurnost hrane, zaposlenik u trgovini može odbiti ponuđenu kutiju ili vrećicu za pakiranje.

Kako bi se izbjeglo prenošenje onečišćenja s jedne vrste hrane na drugu, različite vrste mesa, sira i/iliprerađeno meso bit će uvijek pakirani u različite kutije.

 Istodobno, oko 16 trgovina diljem Belgije testira tekstilne vrećice za višekratnu upotrebu za voće i povrće koje su ekološki prihvatljivije nego tradicionalne vrećice.

Vrećice se prodaju po prihvatljivim cijenama, perive su i prilično izdržljive kako bi mogle izdržati dugotrajniju upotrebu, poručili su iz Carrefoura. (www.esmmagazine.com)


Nazad
 



 
 
 
back to top