IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Belgija: Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije

12.12.2017

Carrefour je u Belgiji lansirao novu inicijativu u Europskom tjednu za smanjenje otpada; potrošače potiče da ponesu svoje kutije koje mogu ponovno upotrijebiti pri kupnji na tradicionalnim tezgama s hranom, poput pultova s delikatesama, ribom ili mesom.

Izvorni je pilot-projekt pokrenut početkom studenoga u Carrefourovu hipermarketu u Biergesu, pokraj Wavrea, a potom je uveden na sve pultove s hranom u Carrefourovim hipermarketima i marketima kojima upravlja Carrefour Belgija.

 

Princip je jednostavan i održiv, rekli su iz Carrefoura. Kupci ponesu svoje vrećice i kutije i u njih spakiraju proizvode koje kupe na tradicionalnim tezgama s hranom.

 Osoba koja ih poslužuje prilagodi vaganje tako da oduzme težinu vrećice ili kutije, a dobivenu etiketu s cijenom zalijepi na isti način kao da je riječ o uobičajenom plastičnom pakiranju.

Trgovac dodaje da je iznimno važno da potrošači donose samo čiste, suhe kutije pogodne za prenošenje hrane. Ako se ne može jamčiti sigurnost hrane, zaposlenik u trgovini može odbiti ponuđenu kutiju ili vrećicu za pakiranje.

Kako bi se izbjeglo prenošenje onečišćenja s jedne vrste hrane na drugu, različite vrste mesa, sira i/iliprerađeno meso bit će uvijek pakirani u različite kutije.

 Istodobno, oko 16 trgovina diljem Belgije testira tekstilne vrećice za višekratnu upotrebu za voće i povrće koje su ekološki prihvatljivije nego tradicionalne vrećice.

Vrećice se prodaju po prihvatljivim cijenama, perive su i prilično izdržljive kako bi mogle izdržati dugotrajniju upotrebu, poručili su iz Carrefoura. (www.esmmagazine.com)


Nazad
 



 
 
 
back to top