IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Belgija: Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije

12.12.2017

Carrefour je u Belgiji lansirao novu inicijativu u Europskom tjednu za smanjenje otpada; potrošače potiče da ponesu svoje kutije koje mogu ponovno upotrijebiti pri kupnji na tradicionalnim tezgama s hranom, poput pultova s delikatesama, ribom ili mesom.

Izvorni je pilot-projekt pokrenut početkom studenoga u Carrefourovu hipermarketu u Biergesu, pokraj Wavrea, a potom je uveden na sve pultove s hranom u Carrefourovim hipermarketima i marketima kojima upravlja Carrefour Belgija.

 

Princip je jednostavan i održiv, rekli su iz Carrefoura. Kupci ponesu svoje vrećice i kutije i u njih spakiraju proizvode koje kupe na tradicionalnim tezgama s hranom.

 Osoba koja ih poslužuje prilagodi vaganje tako da oduzme težinu vrećice ili kutije, a dobivenu etiketu s cijenom zalijepi na isti način kao da je riječ o uobičajenom plastičnom pakiranju.

Trgovac dodaje da je iznimno važno da potrošači donose samo čiste, suhe kutije pogodne za prenošenje hrane. Ako se ne može jamčiti sigurnost hrane, zaposlenik u trgovini može odbiti ponuđenu kutiju ili vrećicu za pakiranje.

Kako bi se izbjeglo prenošenje onečišćenja s jedne vrste hrane na drugu, različite vrste mesa, sira i/iliprerađeno meso bit će uvijek pakirani u različite kutije.

 Istodobno, oko 16 trgovina diljem Belgije testira tekstilne vrećice za višekratnu upotrebu za voće i povrće koje su ekološki prihvatljivije nego tradicionalne vrećice.

Vrećice se prodaju po prihvatljivim cijenama, perive su i prilično izdržljive kako bi mogle izdržati dugotrajniju upotrebu, poručili su iz Carrefoura. (www.esmmagazine.com)


Nazad
 




 
 
 
back to top