IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Svijet: Carlsberg predstavio revolucionarne inovacije za smanjenje plastičnog otpada

04.10.2018

Carlsberg je danas najavio seriju revolucionarnih inovacija, uključujući svoj novi Snap Pack, koji će smanjiti globalni plastični otpad za više od 1.200 tona godišnje – što je ekvivalent 60 milijuna plastičnih vrećica. Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki pionirskom tehnologijom koja limenke lijepi zajedno. Prvi put korištena u industriji piva, ova inovacija će smanjiti količinu plastike korištenu u tradicionalnim multi-packovima za do 76%. Nakon tri godine priprema, Snap Pack je samo jedno od Carlsbergovih rješenja za održivo pakiranje koja su najavljena danas.

 

Druga poboljšanja uključuju:

Prelazak na certificirane Cradle-to-Cradle™ srebrne tinte na etiketama na boci, kako bi bila unaprijeđena mogućnost recikliranja

Novi sloj na povratnim staklenim bocama koji produljuje njihov životni vijek i samim tim smanjuje njihov utjecaj na okoliš

Nove čepove koji uklanjaju kisik kako bi okus piva učinili svježijim dulje vrijeme.

 

Ove inovacije predstavljaju početak serije o potrošačima vidljivih manifestacija Carlsbergovog programa održivosti, Zajedno prema NULA, koji uključuje ambicije poput NULA ugljičnog otiska. Inovacije će prvo biti primijenjene na brend Carlsberg, kako bi poticale kontinuirano ponovno procjenjivanje i rafiniranje. Sve to će nastaviti naglašavati poznati moto ‘Probably the Best Beer in the World´ na način koji ima još veće značenje – dajući potrošačima pivo izvrsnog okusa koje im istovremeno pomaže da smanje svoj utjecaj na okoliš.  Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Grupe, rekao je: 'Ovo je važan dan za Carlsberg. Snažno radimo na tome da živimo naše ciljeve održivosti i pomognemo se nositi s klimatskim promjenama. Uvijek se nastojimo poboljšati i današnje predstavljanje jasno pokazuje našu ambiciju da slijedimo put našeg osnivača prema boljem sutra. Carlsbergov Snap Pack značajno će smanjiti plastični otpad i veselimo se što ćemo našim potrošačima pružiti još bolje iskustvo piva s manje utjecaja na okoliš.'


Carlsbergovi istraživački timovi radili su blisko s vanjskim partnerima da bi inovirali na način koji će značiti promjenu, kako potrošačima, tako i klimi. Kako bi ubrzao implementaciju svojih ciljeva održivosti, Carlsberg je također najavio strateško partnerstvo s Plastic Changeom, danskom organizacijom za zaštitu okoliša. Radi se o dodatnom partnerstvu, uz dugoročni dijalog s WWF-om pitanjima održivosti i njihovom utjecaju na okoliš i svjetske prirodne resurse.


Bo Øksnebjerg, glavni tajnik danskog WWF-a rekao je: ‘Naše divlje životinje utapaju se u plastici i problem se, nažalost, značajno pogoršava. Zbog toga trebamo djelovati sada. Trebamo raditi na tome da manje plastike završava u prirodi. Zato smatramo da je golem napredak da Carlsberg sad predstavlja rješenja koja će značajno smanjiti količinu plastike u pakiranjima. S ovim novim rješenjima, Carlsberg je poduzeo prve velike korake na putovanju prema čišćoj i zelenijoj budućnosti.'


Kako bi proslavio predstavljanje Snap Packa, Carlsberg je predstavio svoju jedinstvenu verziju poznatog kipa Male sirene u Kopenhagenu. Povezana ljepilom baš kao Snap Pack limenke, sirenina konstrukcija utjelovljuje Carlsbergovu namjeru da proizvodi pivo koje ne samo da ima sjajan okus, već je i bolje za okoliš. Tri metra visoka, nova instalacija okružena je sa 137 kilograma plastike – što je količina plastike koju će Carlsberg smanjiti svakog sata zahvaljujući Snap packu.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top