IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

BiH: Brending konferencija u saradnji sa Kanskim lavovima predstavila najjači program do sada!

03.05.2017

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. juna u Domu mladih Sarajevo.U godini, u kojoj postaje oficijelni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paul Coleman je Director of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena Globalnom medijskom agencijom godine. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje You can run, but you can’t hide! priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buying-a.

Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu, izjavila je Beganović.

Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.

Partneri Brending konferencije:

Sberbank, Courtyard Marriott, HTC, Menprom, Foreign Investors Council, Edward Bernays

 

Medijski partneri:

 

BiH: FTV, FACE TV, Al Jazeera Balkans, Euro Blic, RSG, Klix.ba, Business Magazine, Media Marketing, InStore, Dnevni list,  Fena, Akta, Modamo.info, Media RES, Manager.ba, Onasa, Poslovnidnevnik.ba, Margo, Geneco, Parametar,

Hrvatska: Plan B

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, PRspective.rs, Youth Now, Designed.rs

Slovenija: Marketing Magazin

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top