IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

BiH: Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije

12.02.2018

Vodeći bosanskohercegovački brend u proizvodnji higijenskih potrepština potvrdu za kakvoću svojih proizvoda dobio je i od strane samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka tvrtka može dobiti za kvalitetu koju nudi.

U izboru za „Proizvod godine" kojeg je već šestu godinu za redom organizirao najposjećeniji  ženski portal žena.hr u susjednoj Hrvatskoj, više od 25 000 čitalaca je imalo priliku birati proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje.

 

Violeta Water care dječje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznate su  i izabrane od strane potrošača kao najbolji proizvod  u 2017. u kategoriji Dječja njega i higijena.

Na izvrsnom drugom mjestu u svojim kategorijama našli su se i Violeta higijenski ulošci te Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su sretni kada je to prepoznato od strane potrošača.


Nazad
 



 
 
 
back to top