IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 22.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije

12.02.2018

Vodeći bosanskohercegovački brend u proizvodnji higijenskih potrepština potvrdu za kakvoću svojih proizvoda dobio je i od strane samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka tvrtka može dobiti za kvalitetu koju nudi.

U izboru za „Proizvod godine" kojeg je već šestu godinu za redom organizirao najposjećeniji  ženski portal žena.hr u susjednoj Hrvatskoj, više od 25 000 čitalaca je imalo priliku birati proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje.

 

Violeta Water care dječje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznate su  i izabrane od strane potrošača kao najbolji proizvod  u 2017. u kategoriji Dječja njega i higijena.

Na izvrsnom drugom mjestu u svojim kategorijama našli su se i Violeta higijenski ulošci te Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su sretni kada je to prepoznato od strane potrošača.


Nazad
 




 
 
 
back to top