IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

BiH: Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije

12.02.2018

Vodeći bosanskohercegovački brend u proizvodnji higijenskih potrepština potvrdu za kakvoću svojih proizvoda dobio je i od strane samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka tvrtka može dobiti za kvalitetu koju nudi.

U izboru za „Proizvod godine" kojeg je već šestu godinu za redom organizirao najposjećeniji  ženski portal žena.hr u susjednoj Hrvatskoj, više od 25 000 čitalaca je imalo priliku birati proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje.

 

Violeta Water care dječje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznate su  i izabrane od strane potrošača kao najbolji proizvod  u 2017. u kategoriji Dječja njega i higijena.

Na izvrsnom drugom mjestu u svojim kategorijama našli su se i Violeta higijenski ulošci te Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su sretni kada je to prepoznato od strane potrošača.


Nazad
 




 
 
 
back to top