IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Svijet: Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja

20.11.2018

Black Fridey, Cyber Monday, Singles Day: poplava novih dana rasprodaje širi se iz SAD-a širom svijeta, krećući se daleko od klasične prodaje. 


Najvažnija razlika je da su popusti već na raspolaganju početkom perioda Božića, a ne samo u posljednjih nekoliko dana prije ili poslije blagdana. 

Samo "Black Fridey" (petak 23.11.) i "Cyber ​​Monday" tri dana kasnije, prema stručnom mišljenju, donijet će Njemačkoj dodatne milijarde prodaje. Prema oba dana, promet će iznositi 2,4 milijarde eura, izračunalo je njemačko udruženje HDE. To bi bilo 15 odsto više nego prije godinu dana. 
Austrijska trgovina očekuje prodaju veću od 100 miliona eura za ova dva dana akcije. 

U Sjedinjenim Državama Black Fridey, koji dolazi nakon praznika zahvalnosti u četvrtak, već dugo smatra najzauzetijim danom u godini, a označava početak praznične sezone kupovine. Mnoge prodavnice privlače posebne ponude. 

Na drugoj strani online trgovina je izmislila "Cyber ​​Monday". 
Jedan od pionira u ovom razvoju je američki Internet gigant Amazon. Pod motom "Jeftini shopping Božić već sada" ova grupa ima cijelu sedmicu od 19-26. novembra desetine hiljada ponuda sa popustima i do 50 procenata. Međutim, Amazon nije sam: Takođe, Media Markt poziva na "nedjelju crnog petka punu zabave", uklučen je i Zalando ali i mnogi drugi. 

"Dani akcije kao Crni petak ili Cyber ​​ponedjeljak postaju sve važniji za maloprodaju. Mi imamo zasićena tržišta u Njemačkoj i potrebno je takvih događaja, tako da ljudi kupuju više", kaže marketinški stručnjak Martin Fassnacht iz njemačke poslovne škole WHU . 

Ali rani lov na rasprodaje nije nekontroverzan. "Baciti se na samom početku na praznične kupovine sa popustom zapravo nema smisla. Popusti treba tek na dođu na kraju sezone", smatra industrijski stručnjak Gerrit Heinemann, sudeći prema Hochschule Niederrhein. 

Ali, trgovci imaju mali izbor, smatra Kai Hudetz iz Instituta za poslovna istraživanja (IFH) u Kelnu: "Ko ne učestvuje mora se bojati da robu neće moći prodati".

 


Nazad
 




 
 
 
back to top