IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine

17.04.2018

U subotu 14.04.2018.god u Hotelu Hills, Beohemija d.o.o.  je svom ovlaštenom distributeru za Bosnu i Hercegovinu, Batagonu EEC d.o.o.o. predstavila novi projekat pod nazivom Duel Gold.

Pod brendom Duel Gold Beohemija je lansirala praškasti i tečni deterdžent premium kvalitete. Predstavljena je sasvim nova formula deterdženta koja omogućava pranje rublja na temperaturi od 30 do 95 stepeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povećani sadržaj specifičnih komponenti doprinosi efikasnijem i kvalitetnijem otklanjanju fleka i pri nižim temperaturama pranja. Na tržište Bosne i Hercegovine će biti lansirane dvije mirisne note tečnog i praškastog deterdženta, u amablaži koja je dizajnerski maksimalno usavršena.

Proizvodi će svoje mjesto naći na policama krajem mjeseca aprila. Marketinška podrška lansiranju proizvoda je kreativno usavršena ATL i BTL kampanja. Zaštitno lice ATL kampanje je srpska atletičarka Ivana Španović koja se takmiči u skoku udalj.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veoma smo uzbuđeni povodom lansiranja premium deterdženta na tržište Bosne i Hercegovine, na koje gledamo kao na jedno od najvažnijih izvoznih tržišta. Kada sagledamo rezultate koje smo napravili u kategoriji ekonomi deterdženta za veš i omekšivača za veš, premium deterdžent je bio logičan put ka razvoju portfolija proizvoda. Naša snaga je kvalitet proizvoda i lojalni potrošači. Duel Gold je projekat u koji iskreno vjerujemo i koji će sa sigurnošću pronaći svoj put do potrošača, poručio je komercijalni direktor Beohemije Vladimir Mihajlović


Nazad
 




 
 
 
back to top