IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine

17.04.2018

U subotu 14.04.2018.god u Hotelu Hills, Beohemija d.o.o.  je svom ovlaštenom distributeru za Bosnu i Hercegovinu, Batagonu EEC d.o.o.o. predstavila novi projekat pod nazivom Duel Gold.

Pod brendom Duel Gold Beohemija je lansirala praškasti i tečni deterdžent premium kvalitete. Predstavljena je sasvim nova formula deterdženta koja omogućava pranje rublja na temperaturi od 30 do 95 stepeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povećani sadržaj specifičnih komponenti doprinosi efikasnijem i kvalitetnijem otklanjanju fleka i pri nižim temperaturama pranja. Na tržište Bosne i Hercegovine će biti lansirane dvije mirisne note tečnog i praškastog deterdženta, u amablaži koja je dizajnerski maksimalno usavršena.

Proizvodi će svoje mjesto naći na policama krajem mjeseca aprila. Marketinška podrška lansiranju proizvoda je kreativno usavršena ATL i BTL kampanja. Zaštitno lice ATL kampanje je srpska atletičarka Ivana Španović koja se takmiči u skoku udalj.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veoma smo uzbuđeni povodom lansiranja premium deterdženta na tržište Bosne i Hercegovine, na koje gledamo kao na jedno od najvažnijih izvoznih tržišta. Kada sagledamo rezultate koje smo napravili u kategoriji ekonomi deterdženta za veš i omekšivača za veš, premium deterdžent je bio logičan put ka razvoju portfolija proizvoda. Naša snaga je kvalitet proizvoda i lojalni potrošači. Duel Gold je projekat u koji iskreno vjerujemo i koji će sa sigurnošću pronaći svoj put do potrošača, poručio je komercijalni direktor Beohemije Vladimir Mihajlović


Nazad
 



 
 
 
back to top