IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

BiH: Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine

17.04.2018

U subotu 14.04.2018.god u Hotelu Hills, Beohemija d.o.o.  je svom ovlaštenom distributeru za Bosnu i Hercegovinu, Batagonu EEC d.o.o.o. predstavila novi projekat pod nazivom Duel Gold.

Pod brendom Duel Gold Beohemija je lansirala praškasti i tečni deterdžent premium kvalitete. Predstavljena je sasvim nova formula deterdženta koja omogućava pranje rublja na temperaturi od 30 do 95 stepeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povećani sadržaj specifičnih komponenti doprinosi efikasnijem i kvalitetnijem otklanjanju fleka i pri nižim temperaturama pranja. Na tržište Bosne i Hercegovine će biti lansirane dvije mirisne note tečnog i praškastog deterdženta, u amablaži koja je dizajnerski maksimalno usavršena.

Proizvodi će svoje mjesto naći na policama krajem mjeseca aprila. Marketinška podrška lansiranju proizvoda je kreativno usavršena ATL i BTL kampanja. Zaštitno lice ATL kampanje je srpska atletičarka Ivana Španović koja se takmiči u skoku udalj.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veoma smo uzbuđeni povodom lansiranja premium deterdženta na tržište Bosne i Hercegovine, na koje gledamo kao na jedno od najvažnijih izvoznih tržišta. Kada sagledamo rezultate koje smo napravili u kategoriji ekonomi deterdženta za veš i omekšivača za veš, premium deterdžent je bio logičan put ka razvoju portfolija proizvoda. Naša snaga je kvalitet proizvoda i lojalni potrošači. Duel Gold je projekat u koji iskreno vjerujemo i koji će sa sigurnošću pronaći svoj put do potrošača, poručio je komercijalni direktor Beohemije Vladimir Mihajlović


Nazad
 




 
 
 
back to top