IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

Njemčka: Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine

13.03.2017

Kompanija Beiersdorf izvijestila je o rastu prodaje u prošloj godini na svim ključnim tržištima osim kineskog. Ukupan godišnji bilans potvrđuje rast organske prodaje za 3,2% na 6,75 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nosioci rasta u Evropi, gdje je kompanija prošle godine uvećala prodaju za 2%, su Njemačka, Španija i Velika Britanija. U istočnoeuropskom potrošačkom segmentu zabilježen je rast prodaje za čak 6,6% , zahvaljujući snažnim rezutatima u Poljskoj i Rusiji.

 U Americi je ostvaren rast prodaje za 2,9%.

Kina, gdje prodaja nije dostigla ili premašila rezultat iz 2015. godine jedino je ključno tržište koje nije ostvarilo rast, ali ukupan bilans afričko-azijsko-pacifičke regije zabeležio je snažnih +5,7%. Nosioci rasta u ovom dijelu svijeta bili su Japan, Indija, Južna Afrika i Australija.

 Kompanija u ovoj godini očekuje rast prodaje za 3% do 4%.


Nazad
 



 
 
 
back to top