IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu

20.12.2017

Kompanija Vispak na sebi svojstven način obilježit će Novogodišnje praznike na način da će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu dijeliti Kokošiju juhu na ulicama, u domovima i radnim mjestima u devet bosanskohercegovačkih gradova. Tako će stanovnici Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice osjetiti Vispakovu čaroliju, i još jednom zajedno dobiti odgovor na pitanje zašto je u samo 11 mjeseci ove godine pojedeno čak 1.800.000 tanjura Kokošije juhe.    

Novi Vispakov brand Kokošija juha je plasiran na tržište u decembru 2016. godine na tržište. U odnosu na prethodnu godinu prodaja je porasla za čak 80% u odnosu na sličan proizvod koji je ranije postojao. Inače, Vispakove juhe su prve po učešću među domaćim brandovima na tržištu u Bosni i Hercegovini.

"Snježne zimske dane, novogodišnju euforiju i praznično raspoloženje uvijek upotpuni toplina doma i poznati miris dobre juhe. Sa pravim okusom domaće juhe, Vispakov Djeda Mraz dolazi do vaših domova i donosi vrećicu čarolije Kokošije juhe. Ulicama Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice proći će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu, obradovati prolaznike, pokucati na vrata i uručiti iznenađenja. Neka se ne začude i oni zaposleni, jer će Djedica posjetiti i vaše radno mjesto. Donosimo toplinu, osmijeh i čaroliju. U periodu od 20. do 31. decembra „prosipamo čaroliju" svaki dan u drugom gradu”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko.

Istodobno, svi potrošači Kokošije juhe Vispak moći će učestvovati u Facebook nagradnoj kampanji „Dovoljno je da prospeš čaroliju" gdje će omiljeni porodični obrok sa Kokošijom juhom fotografisati, objaviti fotografiju na lični Facebook profil i staviti oznaku „Dovoljno je da prospeš čaroliju" (#DovoljnoJeDaProspešČaroliju). Na taj način će steći uvjet za učešće u kampanji i ući u izbor za najbolje 3 fotografije. Na Vispakovom Facebook profilu 3. januara 2018. će biti objavljene 3 najbolje fotografije i kreatori tih fotografija, koji osvajaju odlične Vispak poklon pakete.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top