IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

BiH: Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu

20.12.2017

Kompanija Vispak na sebi svojstven način obilježit će Novogodišnje praznike na način da će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu dijeliti Kokošiju juhu na ulicama, u domovima i radnim mjestima u devet bosanskohercegovačkih gradova. Tako će stanovnici Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice osjetiti Vispakovu čaroliju, i još jednom zajedno dobiti odgovor na pitanje zašto je u samo 11 mjeseci ove godine pojedeno čak 1.800.000 tanjura Kokošije juhe.    

Novi Vispakov brand Kokošija juha je plasiran na tržište u decembru 2016. godine na tržište. U odnosu na prethodnu godinu prodaja je porasla za čak 80% u odnosu na sličan proizvod koji je ranije postojao. Inače, Vispakove juhe su prve po učešću među domaćim brandovima na tržištu u Bosni i Hercegovini.

"Snježne zimske dane, novogodišnju euforiju i praznično raspoloženje uvijek upotpuni toplina doma i poznati miris dobre juhe. Sa pravim okusom domaće juhe, Vispakov Djeda Mraz dolazi do vaših domova i donosi vrećicu čarolije Kokošije juhe. Ulicama Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice proći će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu, obradovati prolaznike, pokucati na vrata i uručiti iznenađenja. Neka se ne začude i oni zaposleni, jer će Djedica posjetiti i vaše radno mjesto. Donosimo toplinu, osmijeh i čaroliju. U periodu od 20. do 31. decembra „prosipamo čaroliju" svaki dan u drugom gradu”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko.

Istodobno, svi potrošači Kokošije juhe Vispak moći će učestvovati u Facebook nagradnoj kampanji „Dovoljno je da prospeš čaroliju" gdje će omiljeni porodični obrok sa Kokošijom juhom fotografisati, objaviti fotografiju na lični Facebook profil i staviti oznaku „Dovoljno je da prospeš čaroliju" (#DovoljnoJeDaProspešČaroliju). Na taj način će steći uvjet za učešće u kampanji i ući u izbor za najbolje 3 fotografije. Na Vispakovom Facebook profilu 3. januara 2018. će biti objavljene 3 najbolje fotografije i kreatori tih fotografija, koji osvajaju odlične Vispak poklon pakete.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top