Kompanija Vispak na sebi svojstven način
obilježit će Novogodišnje praznike na način da će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu
dijeliti Kokošiju juhu na ulicama, u domovima i radnim mjestima u devet
bosanskohercegovačkih gradova. Tako će stanovnici Sarajeva, Mostara, Zenice,
Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice osjetiti Vispakovu
čaroliju, i još jednom zajedno dobiti odgovor na pitanje zašto je u samo 11
mjeseci ove godine pojedeno čak 1.800.000 tanjura Kokošije juhe.
Novi Vispakov brand Kokošija juha je
plasiran na tržište u decembru 2016. godine na tržište. U odnosu na prethodnu
godinu prodaja je porasla za čak 80% u odnosu na sličan proizvod koji je ranije
postojao. Inače, Vispakove juhe su prve po učešću među domaćim brandovima na
tržištu u Bosni i Hercegovini.
.jpg)
"Snježne zimske dane, novogodišnju euforiju
i praznično raspoloženje uvijek upotpuni toplina doma i poznati miris dobre
juhe. Sa pravim okusom domaće juhe, Vispakov Djeda Mraz dolazi do vaših domova
i donosi vrećicu čarolije Kokošije juhe. Ulicama Sarajeva, Mostara, Zenice,
Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice proći će Djeda
Mraz u Vispakovom ruhu, obradovati prolaznike, pokucati na vrata i uručiti
iznenađenja. Neka se ne začude i oni zaposleni, jer će Djedica posjetiti i vaše
radno mjesto. Donosimo toplinu, osmijeh i čaroliju. U periodu od 20. do 31.
decembra „prosipamo čaroliju" svaki dan u drugom gradu”, navodi se u saopćenju
za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko”, navodi se u saopćenju za javnost
kompanije Vispak d.d. Visoko.
Istodobno, svi potrošači Kokošije juhe
Vispak moći će učestvovati u Facebook nagradnoj kampanji „Dovoljno je da
prospeš čaroliju" gdje će omiljeni porodični obrok sa Kokošijom juhom
fotografisati, objaviti fotografiju na lični Facebook profil i staviti oznaku
„Dovoljno je da prospeš čaroliju" (#DovoljnoJeDaProspešČaroliju). Na taj način
će steći uvjet za učešće u kampanji i ući u izbor za najbolje 3 fotografije. Na
Vispakovom Facebook profilu 3. januara 2018. će biti objavljene 3 najbolje
fotografije i kreatori tih fotografija, koji osvajaju odlične Vispak poklon
pakete.