IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos

03.07.2017

Toplo vrijeme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ. Istraživanje o navikama konzumacije hladne kafe, koje je provela kompanija Nestlé*, pokazalo je da čak 60 posto ispitanika kafu NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocjenjuje kao brend za koji se najradije opredjeljuje. Prema istom istraživanju, potrošači vole piti hladnu kafu – njih čak 53 posto ističe kako od 10 šoljica kafe popije najmanje tri hladne. 

 

Vrućine nas ne sprječavaju da uživamo u kafi – gotovo 60 posto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka tokom ljetnih mjeseci kao i za vrijeme drugih godišnjih doba. To pokazuje kako je kafa u kombinaciji s lijepim vremenom pun pogodak, neovisno da li je riječ o toplim ili hladnim okusima.

Upravo je zbog toga, za sve ljubitelje hladnih kafa kao i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé pripremio pravo osvježenje u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappea. Riječ je o hladnom napitku koji je savršen za predah u vrućim mjesecima, a koji se može pripremiti za svega par minuta. Varijacije su beskrajne, pa se u Frappe može dodati kockica leda ili šlag, a za pravi doživljaj može ga se kombinirati sa sladoledom omiljenog okusa.

Dodatno, za sve one kojima su novi okusi izazov, tu je kafa NESCAFÉ 3u1 kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti kao stvorena je za uživanje, a NESCAFÉ je uvijek tu da vas podrži novim idejama.


Nazad
 



 
 
 
back to top