IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos

03.07.2017

Toplo vrijeme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ. Istraživanje o navikama konzumacije hladne kafe, koje je provela kompanija Nestlé*, pokazalo je da čak 60 posto ispitanika kafu NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocjenjuje kao brend za koji se najradije opredjeljuje. Prema istom istraživanju, potrošači vole piti hladnu kafu – njih čak 53 posto ističe kako od 10 šoljica kafe popije najmanje tri hladne. 

 

Vrućine nas ne sprječavaju da uživamo u kafi – gotovo 60 posto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka tokom ljetnih mjeseci kao i za vrijeme drugih godišnjih doba. To pokazuje kako je kafa u kombinaciji s lijepim vremenom pun pogodak, neovisno da li je riječ o toplim ili hladnim okusima.

Upravo je zbog toga, za sve ljubitelje hladnih kafa kao i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé pripremio pravo osvježenje u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappea. Riječ je o hladnom napitku koji je savršen za predah u vrućim mjesecima, a koji se može pripremiti za svega par minuta. Varijacije su beskrajne, pa se u Frappe može dodati kockica leda ili šlag, a za pravi doživljaj može ga se kombinirati sa sladoledom omiljenog okusa.

Dodatno, za sve one kojima su novi okusi izazov, tu je kafa NESCAFÉ 3u1 kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti kao stvorena je za uživanje, a NESCAFÉ je uvijek tu da vas podrži novim idejama.


Nazad
 



 
 
 
back to top