IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije

31.10.2017

Kompanija Bosnaplod učestvovala je na najvećim sajmu prehrane Anuga koji se svake dvije godine održava u Kelnu, a mnogobrojni posjetitelji imali su priliku degustirati Kulin sokove i džemove, nove domaće proizvode vrhunskog kvaliteta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaista smo ponosni što smo nakon lansiranja Kulin proizvoda na bh. tržište i veoma pozitivnih reakcija kupaca, naše proizvode predstavili i na tržištu EU. Ovaj sajam od izuzetnog je značaja za industriju prehrane, jer osim što okuplja vodeće proizvođače hrane iz cijelog svijeta, pruža mnogobrojne mogućnosti za unaprjeđenje saradnje, ostvarivanje konaktata i pronalazak potencijalnih partnera. U tom smislu, već postoji znatan interes za izvoz Kulin džemova i sokova na tržišta EU, ali i SAD i Azije – istakao je kazao je Benjamin Vukotić, direktor prodaje i marketinga Zeraa grupe.

Novi brend Kulin predstavljen je u sklopu zajedničke delegacije bh. kompanija, a u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.

Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, te njegov utjecaj na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti. Prema ocjenama organizatora broj posjetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od 160.000 posjetilaca.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top