IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 22.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: 15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE

22.05.2018

Pod sloganom „Duboko iznad svih", u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače JANA voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

 

Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom.

 

 

 

 

 

 

 

Kako bi dobili bolji dojam o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organiziran put u Goricu svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, Direktor marketinga Jamnice: „Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako", istaknuo je Seki.


Nazad
 




 
 
 
back to top