IN STORE  in your country  
BiH
Intervju
19.12.2018.

BiH

Ključ uspjeha je pobjednički duh

Branislava Marković, Category Planning Manager Gum&Candy, South Central Europe

Kako smo i navikli od kompanije Mondelez da nudi samo najbolje, i ovog puta je to slučaj. Na tržištu BiH i regije nedavno se pojavio novi brend bombona i žvaka Halls, recite nam nešto više o samim proizvodima?

HALLS proizvodi su prisutni na svjetskom tržištu već dugi niz godina i možemo reći da kao kompanija u ovom segmentu imamo značajnu ekspertizu. Do sada, u našem regionu nismo bili prisutni u kategoriji osvježavajućih proizvoda sa punim paketom, ali smo u ovoj godini odlučili da lansiramo proizvode i u ovoj kategoriji. Iza ove odluke stoji više razloga, od kojih bih izdvojila da smo prepoznali priliku za rast ove kategorije. Potrošnja po glavi stanovnika na našim tržištima niža je u odnosu na razvijenije zemlje zapadne Evrope, dok je ujedno i ponuda u nekim segmentima osvježenja bila ograničena u smislu raznovrsnosti.

Odlučili smo da našim potrošačima ponudimo izbor i novo osvježavajuće iskustvo, i od ove jeseni smo ušli na tržište BIH i regiona sa potpuno novom kategorijom – HALLS žvakaćim gumama i bombonama.

U svijetu su proizvodi Halls popularni već 125 godina, recite nam da li imate već neke reakcije i da li ste našli svoj put do potrošača, obzirom na sve specifičnosti našeg tržišta?

Činjenica da HALLS postoji toliki niz godina na tržištu najbolji je pokazatelj kako kvaliteta samog proizvoda, tako i poznavanja potreba naših potrošača. Istraživanja pokazuju da je ukus bombona potpuno jedinstven, sa tvrdom teksutrom koja pruža duže osvježavajuće iskustvo. Dizajn je jednostavan i nudimo potrošačima mogućnost izbora jednog od četiri ukusa - od extra strong i cool wave, do voćnih ukusa limete i šumskog voća. Što se tiče žvaka, u pitanju je potpuno nov segment pod brendom HALLS, osjećaj osvježenja traje dugo, što smo postigli novom tehnologijom po kojoj je jezgro žvake punjeno kristalima koji se otpuštaju tokom vremena, i u ponudi su ukusi dvije varijante mente – peppermint i spearmint, i dva voćna ukusa - citrusa i lubenice. Vjerujemo da će potrošači u BiH, kao i ostali u Evropi i širom svijeta, prepoznati kvalitet i jedinstveni ukus Halls proizvoda i da će uživati u njihovom dugotrajnom osvježenju koje pružaju.

Gdje se proizvode Halls žvake i bombone i koje su njihove specifičnosti?

HALLS žvake i bombone se proizvode u Poljskoj, kao i za ostatak centralne Evrope.

U ovom trenutku, cijeli paket za lansiranje je u pojedinačnim pakovanjima, što je u skladu sa veličinom tržišta, gdje pojedinačna pakovanja i dalje generišu više od 80% ukupne prodaje na većini tržišta. Ovo je nešto drugačije u odnosu na zapadnu Evropu, gdje je udio pojedinačnih pakovanja manji, a velika pakovanja, pogotovo kod žvakaćih guma imaju mnogo veći udio, a također predstavljaju jedan od segmenta sa najvećim rastom u posljednjih nekoliko godina. Halls žvake su, uz inovativnu tehnologiju sa kristalnim jezgrom, upakovane u moderna i premijum pakovanja koja omogućavaju da proizvod uvijek bude pri ruci, može se lako otvoriti i zatvoriti i čuvati u džepu ili torbi. Svaka bombona je pojedinačno upakovana u pakovanju što olakšava konzumaciju.

Koja je ciljana skupina za ove proizvode, imaju li nešto što je specifično i što određuje njihovu potražnju?

Ciljana skupina za ove proizvode bi se najbolje mogla definisati kao svi od 18 do 54 godina starosti, dok po istraživanjima koje posjedujemo preko 40% svih potrošača osvežavajućih žvaka i bombona su mladi od 18 do 34. godine. Ciljana skupina za Halls se ne odnosi na tačno određenu starosnu dob ili demografsku grupu, već su to svi aktivni ljudi, koji u haotičnom okruženju i užurbanom načinu života, često nemaju vremena za opuštanje, pa im treba osvježenje kako bi nastavili dalje i osjećali se bolje nego ikada.

Mondelez je kao proizvođač raznih brendova u kategoriji osvježavajućih proizvoda dugo prisutan na svjetskom tržištu i zauzima veoma jaku poziciju u ovoj kategoriji.

U kojoj su mjeri za uspješno poslovanje važne inovacije i razvijanje proizvoda?

Mondelez International ima bogat portfolio širom svijeta i potrošači su oni koji prave sopstveni izbor i utječu na kreiranje naše ponude. Stalno investiramo u istraživanje i razvoj naših proizvoda, kako bismo imali ponudu koja bi adresirala buduće trendove i preferencije naših potrošača. Proširujemo poslovanje novim proizvodima i time odgovaramo na tržišne prilike i interesovanja novih potrošača, dok smo istovremeno u potpunosti usredsređeni na primjenu naše strategije na tržištu.Imate odličan slogan SVJEŽINA KOJA TE POKREĆE, šta stoji iza ove poruke?

Svježina koja pokreće u formi žvakaćih guma i bombona HALLS osvježava svaki naš trenutak i omogućava predah od onoga što radimo za sve nas koji želimo da dobijemo više od života, da imamo fokus i svježinu kako bi nastavili sa aktivnostima, kako bi se pokrenulii vratili u trenutak. HALLS proizvodi su uvijek tu da ponude osjećaj svežine koja nas čini hrabrim, kreativnim i spremnim za akciju.

S kakvom kampanjom ste krenuli u promociju, na koji način planirate upoznati potrošače sa novim proizvodom?

Naš cilj je da napravimo prodor i dopremo do široke grupe potrošača, istovremeno uključujući nove generacije. To je glavni razlog zašto planiramo aktivne promocije HALLS brenda. Nastavit ćemo sa jakom kampanjom 2019. godine kroz reklamiranje na televiziji, digitalnim medijima i društvenim mrežama, štampi, kao i kroz „in store” podršku.

Kako ste uradili distribuciji, gdje možemo naći ovaj brend, da li je pokriven i TT i OT?

Za osvježavajuće žvake i bombone, TT kanal je od izuzetnog značaja jer se čak 80% ukupne prodaje generiše u ovom kanalu. Krenuli smo sa građenjem distribucije upravo od ovog kanala, ali smo se jednako posvetili i dogovorima sa našim OT kupcima koji su također od izuzetnog značaja za naše ukupno poslovanje.

Imate li neke dodatne pozicije tj. gdje vas potrošači mogu naći u radnjama?

Ono što smo prepoznali kao bitno jeste pozicioniranje HALLS brenda u „hot” zonama u prodavnicama, zajedno sa ostalim konditorima Mondelez Internationala. To su pozicije gdje naši potrošači provode dosta vremena za vrijeme svoje kupovine, odlučuju se za kupovinu ove vrste proizvoda i od presudnog je značaja sa sve impulsne proizvode.

Jeste li zadovoljni saradnjom sa distributerom u BiH?

Nelt je naš dugogodišnji partner u BiH i od ključnog je značaja za sprovođenje svih naših poslovnih strategija na ovom tržištu. Zajednički pravimo fantastične rezultate i gradimo snažne planove za budućnost, stvarajući odlično poslovno okruženje. Ključ našeg uspjeha i saradnje je pobjednički duh posvećenog tima sa obje strane, timski rad i zajednički ciljevi kojima stremimo i ostvarujemo.

Planovi za nadolazeći period?

U nadolazećem periodu, naš glavni fokus će biti mentalna i fizička dostupnost svih Halls proizvoda kako bi postali pravi izbor za osveženje svih potrošača kada im je ono neophodno. Uz HALLS, više neće tragati za drugim osvježenjem.

-