IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

dm-ov dan ljepote privukao mnoštvo posjetilaca

10.11.2014

Uspješno održan dm beauty academy

Ove subote uspješno je održan dm beauty academy – cjelodnevni događaj posvećen ljepoti na kojem su predstavljeni novi jesenski make up trendovi. Brojni posjetioci uživali su u zabavnom programu i iznenađenjima koje je dm pripremio, dok je mnoštvo dama potražilo savjet vizažista i iskoristilo priliku da se  profesionalno našminka.

Mnogobrojni posjetioci Sarajevo City Centra imali su priliku uživati u zabavnim sadržajima i iznenađenjima koje je ove subote pripremio dm drogerie markt. U sklopu dm beauty academy prezentirani su novi jesenski beauty trendovi koja su osmislili poznati bosanskohercegovački vizažisti. Sve dame imale su priliku pronaći inspiraciju za svoj jesenski make up, potražiti stručni savjet ili se prepustiti rukama profesionalnih vizažista i na licu mjesta isprobati jedan od novih lookova. Brojne dame iskoristile su ponuđena profesionalna uljepšavanja u različitim beauty kornerima, a svi prisutni uživali su u bogatom muzičkom programu, šarenoj zabavi za najmlađe, nagradnoj igri, kao i sniženjima u dm prodavnici. Nisu zaboravljene ni ljubiteljice dekorativne kozmetike u drugim gradovima, pa su pored Sarajeva organizovani i mini beauty eventi u Banja Luci i Mostaru.

Događajem beauty academy dm završava kampanju Lijepa jer to želim!, u kojoj su ljepota i make up bili u centru pažnje. Admira Isaković, voditeljica resora Nabava i Marketing dm drogerie markta, pojasnila je: „Ovim događajem željeli smo svim damama pokloniti dan ljepote na kojem će pronaći inspiraciju za svoj novi make up, naučiti neki novi trik i dobiti stručan savjet i profesionalno šminkanje. Vjerujemo da svaka žena želi biti lijepa i njegovana te da uljepšavanje zapravo pozitivno utiče na samopouzdanje i unutrašnji balans. Na ovogodišnjem beauty academy nastojali smo skrenuti pažnju na problem nasilja u porodici. Nažalost, u našem se društvu svaka druga žena u toku svog života suoči s ovim problemom. Sigurne kuće igraju značajnu ulogu u procesu pomoći žrtvama nasilja te smo donacijama željeli podržati njihov rad i pružiti podršku njihovim štićenicama, našim sugrađankama."

Povodom obilježavanja predstojećeg Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama, predstavnici dm drogerie markta ovom prilikom uručili su donacije u vrijednosti od 3.000 KM sigurnim kućama iz Sarajeva, Mostara i Banja Luke. Na ovaj način dm želi pružiti podršku ženama žrtvama nasilja, kao i skrenuti pažnju javnosti na probleme nasilja u porodici. Predstavnici sigurnih kuća zahvalili su se na podršci i doniranim novčanim sredstvima koja će iskoristiti za unapređenje uslova boravka u sigurnim kućama.


Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za osam godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s 463 zaposlenika i 55 prodavnica u 33 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2013/14. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 104.52 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde NATURKOSMETIK, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.


 
 
 
 
back to top