IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 22.10.2018 || Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje novog predsjednika Grupe za Evropu, Bliski Istok i Afriku i novu predsjednicu z  |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  Čovjek koji je napravio revoluciju u biznisu sa energetskim pićima  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |   ||
   

dm na Sajmu za djecu i porodicu

18.05.2015

Kompanija dm učestvovala je 16. i. 17. maja na Sajmu za djecu i porodicu u Banja Luci gdje je svim posjetiocima, a posebno najmlađima ponuđen bogat sadržaj. 

Na Sajmu za djecu i porodicu, 16. i 17. maja dm je svim posjetiocima a posebno najmlađima ponudio bogat program. Tokom dva dana Sajma dm kutak posjetilo je preko hiljadu posjetilaca a sve mališane su, uz brojne aktivnosti, obradovali i dm baloni.

Naime, dm kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje porodici i djeci. Mnoge društveno odgovorne kampanje koje dm provodi posvećene su upravo djeci a u babybonus programu lojalnosti trenutno oko 10 000 roditelja i staratelja ima podršku dm-a kroz različite pogodnosti i poklone.

Edukacija je, uz donacije, važan aspekt dm društveno odgovornih kampanja što je potvrđeno i učešćem na Sajmu za djecu i porodicu. Uz zabavne sadržaje poput oslikavanja lica i crtanja pijeskom, zaštitna lica dm kampanje Veseli zubići, dr. Klimozubić i vila Feli, djeci su pokazivali kako pravilno prati zube, a djeca su za svoje znanje o dentalnoj higijeni nagrađena simpatičnim poklonima. Drugog dana Sajma, na centralnoj pozornici, odigran je dio predstave na temu dentalne higijene koja je osmišljena za potrebe kampanje Veseli zubići.

Tematika s kojom se dm predstavio na Sajmu povezana je s kampanjom Veseli zubići koja ima za cilj ukazati na važnost dentalne higijene, a koja će kulminirati donacijom pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovanim ustanovama. Ovu donaciju mogu podržati svi građani u BiH kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, za što će dobiti dječijim crtežima uljepšan ceker.



 
 
 
 
back to top