IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

dm kampanjom Djeca sunca educira najmlađe

19.06.2013
U ljetnim danima izuzetno je važna pravilna zaštita kože od sunca jer je upravo ona preduslov za zdravu kožu.

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), 2 do 3 miliona ljudi godišnje oboli od neke vrste zloćudnog tumora kože, a od toga čak 132.000 ljudi oboli od najzloćudnijeg oblika-malignog melanoma. Zabrinjavajuća činjenica je da sve više obolijevaju mladi ljudi i djeca, a povećan rizik imaju osobe koje su u djetinjstvu imale opekotine od sunca i osobe koje se s vremena na vrijeme intenzivno izlažu suncu ili umjetnim UV zračenjima. Stoga je važno još od najranijeg djetinjstva voditi brigu o adekvatnoj zaštiti kože najmlađih te ih educirati na koji način mogu zaštititi svoju kožu i bezbrižno uživati u igri na suncu. 
Tim povodom, kompanija dm pokrenula je kampanju

 
 
 
 
back to top