IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

dm dobitnik nagrade DOBRO za korporativnu filantropiju

16.11.2015

U organizaciji Fondacije Mozaik, u četvrtak je u sarajevskoj Vijećnici upriličeno uručivanje priznanja „DOBRO za filantropiju". U kategoriji korporativne filantropije nominovane su 22 kompanije, a nagradu je dobila kompanija dm drogerie markt d.o.o. koja je od velikih kompanija prepoznata kao ona koja najviše novca, truda i entuzijazma ulaže u filantropiju.

Neodvojiv dio poslovne filozofije dm-a je odgovornost prema društvu u kojem posluje. „Za dm društvena odgovornost podrazumijeva ulaganje u poslovanje koje u središte svojih aktivnosti stavlja čovjeka kao individuu sa svim njegovim željama i potrebama. Uz odgovornost prema kupcima, zaposlenicima, partnerima i okolišu, društveno odgovorne kampanje usmjerene su ka ukazivanju na probleme i izazove u društvu, te doprinose njihovom ublažavanju ili rješavanju." – izjavio je direktor dm-a g. Damir Šlosel.

U prošloj poslovnoj godini, dm je realizovao dvije velike društveno odgovorne kampanje, kao partner podržao UNICEFF-ov projekt „Najbolji početak za svako dijete", obilježio Dan planete Zemlje, te konstantno radio na unapređenju radnih procesa i poslovanja s partnerima. Također dm zaposlenici poklonili su 1.752 sata društveno korisnog rada lokalnim zajednicama.

Jedan od ciljeva nagrade DOBRO je promovisanje i stimulisanje filantropije u BiH, s ciljem motivisanja što većeg broja osoba i kompanija da daju direktnu podršku akcijama za razvoj zajednica u kojima djeluju. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a u BiH je investirati 7,5 miliona KM u unapređenje poslovanja i različite društveno odgovorne projekte.

 


 
 
 
 
back to top