IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Zašto je Coca Cola crvena, Google u duginiim bojama, Facebook plav?

11.12.2015

Da li vam je bitno koje je boje site koji volite? Pročitajte zanimljive odgovore kompanija zašto su se odlučile za određenu boju. Zašto je logo Coca Cole crven?

Sredinom devedesetih godina 18. veka kompanija je počela da boji burad za sirup u crvenu boju kako bi tokom transporta poreski službenici mogli lako da razlikuju njihovo piće od alkohola. Kompanija je čak i svoj prvi časopis, izdat 1924. gdine, nazvala "The Red Barrel” (Crveno bure).

Zašto je Google u duginim bojama?
Boje Googlea upućuju na razigranost, posebno redosljed boja. "Odlučili smo se za osnovne boje, ali nismo htjeli da ih postavimo u klasičnom redosljedu i obojili smo L sekundarnom bojom, što je u skladu sa idejom da se Google ne pridržava pravila” – rekla je Ruth Cedar, grafička dizajnerka koja ja je osmislila logo.

Zašto je logo Facebooka plav?
Za to je "kriv” Marc Zuckerberg. – Plavo je za mene najraskošnija boja – odgovorio je on kad mu je postavljeno ovo pitanje.

Zašto je Tiffany izabrao svoju zaštićenu plavu boju u nijansi crvendaćevog jajeta?
Boju koja je poznata kao "Tiffany plava” izabrao je osnivač kompanije, Charles Lewis Tiffany za boju prve korice svoje knjige "Blue Book”, koja je sadržala godišnju kolekciju nakita i koja je objavljena 1845. godine. Iz kompanije kažu da je boja vjerovatno izabrana zbog popularnosti tirkiznog dragog kamenja u 19. vijeku ili zato što je bila omiljena viktorijanskim mladama.

Zašto je Yahoo ljubičast?
Prema kompaniji "Fast”, suosnivač Yahooa David Filo otišao je 1995. u prodavnicu da kupi farbu za zidove kancelarije, a onda se priča račva na dvije strane – jedna je da je ugledao ljubičastu farbu na popustu, a druga da je farba bila siva, ali da je pod jakim fluorescentnim svijetlom izgledalo kao da je kancelarija ljubičasta.

Zašto su novine i sajt Financial Timesa roze?
Novine Financial Times 1893. godine odlučile su da promjene boju svog izdanja kako bi se razlikovale od svog londnoskog rivala "Financial News”.


 
 
 
 
back to top