IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Više od 40 odsto robe prodate putem interneta i Kini je falsifikovano

03.11.2015

Više od 40 posto robe prodate putem interneta i Kini prošle godine bilo je falsifikovano ili lošeg kvaliteta, prenijela je državna agencija „Sinhua".

U izvještaju koji je dostavljen kineskim zakonodavcima navodi se da je samo 59 posto prodatih stvari bilo „originalno ili dobrog kvaliteta".

Kina vodi kampanju protiv prodaje piratizovane ili falsifikovane robe, pošto to predstavlja problem velikim svjetskim robnim markama na kineskom tržištu.

Kineski gigant za trgovinu na internetu „Alibaba" lobira da ne bude stavljen na američku crnu listu, ali je ove godine izložen velikom pritisku zbog prodaje falsifikata na njegovim platformama.

U izvještaju se poziva na ubrzano usvajanje zakona o elektronskoj trgovini, jačanje kontrola i razjašnjavanje prava potrošača i odgovornosti prodavaca.

U tekstu se dodaje da je ovo važno zbog sve bržeg rasta onlajn prodaje, koja je porasla prošle godine za 40 odsto, na vrijednost od 441,84 milijardi dolara.

Prošle godine podneseno je 77.800 žalbi povodom kupovina na internetu, što je povećanje za 356,6 posto u odnosu na 2013. godinu.


 
 
 
 
back to top