IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Učite engleski preko YouTube-a

02.11.2015

Šta vam je prva asocijacija na YouTube? Vrlo vjerovatno neki od smiješnih klipova ili neke od rečenica koje su postale dio internet opšte kulture. Međutim, ovaj medij svojim raznovrsnim sadržajima može da bude iskorišćen i u edukativne svrhe.

Da, možete učiti engleski na YouTube-u.

Ova metoda ima sve aspekte da je zavolite i počnete da je primjenjujete već danas – lekcije su kratke i obezbjeđuju informacije vrlo jednostavne za razumijevanje. Nema šanse da izgubite fokus. Tako da, jedna kratka lekcija dnevno i vrlo brzo ćete primijetiti napredak.

Ovo je izbor kanala koje možete uvrstiti u prosječno vrijeme provedeno na YouTube-u.

Real English  – ako ste početnik u učenju engleskog, ovo je pravi materijal za vas. Situacije su iz svakodnevnog života i to vam pruža ležeran i prirodan kontekst učenja jezika, koji nije tako lako postići na kursu jezika. Još jedna prednost su titlovi na engleskom, tako da ujedno vježbate i speling i možete lakše da pratite gramatičke oblike koji se javljaju.

BBC English  – kada iza nečega stoji BBC (The British Broadcasting Corporation) to znači dobar engleski. Kolekcija klipova na ovom kanalu je raznovrsna i sadrži intervjue, svakodnevne situacije, vijesti, čak i crtaće. Klipovi su kratki i informativni, tako da pored vježbanja jezika, možete saznati i nešto novo.

Business English Pod  – sve preporuke idu ovom kanalu ako je fokus vašeg usavršavanja poslovni engleski. Pored vokabulara za određene oblasti poslovanja (marketing, finansije, prodaja, itd), lekcije na ovom kanalu nude vam konkretne predloge kako da se snađete u određenim poslovnim situacijama.

VOA Learning English  – Voice of America je nešto drugačiji kanal. Ovde možete naći titlovane vijesti koje se prezentuju nešto sporije nego što je uobičajeno. To vam pruža mogućnost da svaku riječ čujete jasno i provjerite u titlu kako se piše. Na Google+ Hangouts postoje VOA diskusije na engleskom gdje možete učestvovati i ostaviti svoj komentar na vijesti koje ste upravo čuli.

Speak English with Misterduncan  – jedan od najpopularnijih kanala za učenje engleskog i čim pogledate prvi video odmah vam je jasno zašto. Misterduncan je istinski obožavalac engleskog i to se kroz njegove lekcije itekako vidi.  Kroz humor predstavlja različite teme i fokus je na govornom engleskom, umjesto na suvoparnoj gramatici.

EF podEnglish  – sigurno imate 5 minuta dnevno za jednu lekciju. Odaberite nivo od potpunog početnika, preko srednjeg, do naprednog nivoa i vježbajte engleski sa ovim tematskim petominutnim klipovima.

Prema podacima DMR-a, YouTube ima preko milijardu korisnika, što je skoro jedna trećina svih Internet korisnika. Preko 4 milijarde pregleda bilježe dnevno, dok je prosječno vrijeme koje provedemo na YouTube-u, po jednoj mobilnoj posjeti, 40 minuta.


 
 
 
 
back to top