IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 19.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Tražite posao? Pazite da vaša fotografija na Facebook profilu bude “adekvatna”

11.01.2016

Prema istraživanju provedenom u Belgiji, jedan od načina na koji poslodavci provjeravaju kandidate za posao jeste pregledanje njihovih profila na društvenoj mreži Facebook, prenosi Anadolu Agency (AA).

Istraživači sa Univerziteta u Gentu sproveli su istraživanje u okviru kojeg je upućeno najmanje dvije hiljade aplikacija za posao u različite kompanije.

U biografijama (CV) kandidata za posao nisu priložene fotografije osoba, nego su naglašeni "lažni” Facebook profili koji su sadržavali različite fotografije iste osobe.

Na osnovu odgovora iz kompanija ustanovljeno je koliko je fotografija djelovala na odluku kompanije da li će pozvati kandidata na razgovor.

Profesor sa ovog univerziteta Stijn Baert izjavio je kako su rezultati istraživanja pokazali da su kandidati sa "prikladnijom” ili adekvatnijom fotografijom na Facebook profilu za 21 posto dobili pozitivnije odgovore, odnosno 40 posto je više onih sa prikladnim fotografijama dobilo poziv na razgovor.

U svim biografijama kandidata navedene su slične karakteristike kada je u pitanju obrazovanje i poslovno iskustvo, što je dovelo do zaključka da su poslodavci posjetili njihove Facebook stranice, odnosno vidjeli fotografije kandidata.


 
 
 
 
back to top