IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Talk In Business "duhanski proizvodi"

30.11.2015

Duhanska industrija danas je jedna od najvećih na svijetu. Početkom 20. stoljeća na godinu se proizvodilo oko 2 milijarde cigareta, danas se godišnje proizvede oko 6000 milijardi cigareta u preko 500 tvornica na svijetu.

Što se tiće Bosne i Hercegovine udio cigareta u ukupnom tržištu duhana se značajno povećao u ovoj godini, ne samo procentualno, već i nominalno, tako da je u prvom kvartalu ove godine zabilježen rast od 60 posto kada je riječ o domaćim cigaretama, odnosno 30 posto kada su posrijedi cigarete iz uvoza. 

Znatan pad potrošnje rezanog duhana donio je i pad učešća tog proizvoda na tržištu duhana u BiH sa 7,4 posto, koliko je iznosio za osam mjeseci prošle godine, na svega 1,1 posto u augustu ove godine. 

Kako bi kategorija „duhanski proizvodi" nastavila da raste, InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. novembra 2015. gdje će se govoriti o ovoj kategoriji.

Ova konferencija okupit će stručnjake iz duhanske industrije. Učesnici će zajedno ispitati prepreke koje treba savladati i upoznati se sa navikama potrošača. Kompanije će podijeliti uvide koje mogu pomoći bh. ekonomskoj vrijednosti. Također govorit će se i o načinima suzbijanja  crnog tržišta duhanskih proizvoda zbog kojeg država gubi 200 miliona KM.

 


 
 
 
 
back to top