IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 28.06.2017 || President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |  Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO  |   Ne smijete se igrati s onim što vas definira  |  Nakon velike potražnje, proširena ponuda sa četiri voćna okusa Dukat Fit-a  |  NESCAFÉ Cappuccino proizvodi – u novom ruhu i s još punijim okusom  |   Coca - Cola u Bosni i Hercegovini najvaljuje strategiju ONE BRAND  |  Swity d.o.o. Gradačac: Bosanski sokovi na policama njemačkih tržnih lanaca  |  Isprobajte novi okus Sensation Europe  |  Brending konferencija u saradnji sa Kanskim lavovima predstavila najjači program do sada!  |  Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |   ||
   

Talk In Business "duhanski proizvodi"

30.11.2015

Duhanska industrija danas je jedna od najvećih na svijetu. Početkom 20. stoljeća na godinu se proizvodilo oko 2 milijarde cigareta, danas se godišnje proizvede oko 6000 milijardi cigareta u preko 500 tvornica na svijetu.

Što se tiće Bosne i Hercegovine udio cigareta u ukupnom tržištu duhana se značajno povećao u ovoj godini, ne samo procentualno, već i nominalno, tako da je u prvom kvartalu ove godine zabilježen rast od 60 posto kada je riječ o domaćim cigaretama, odnosno 30 posto kada su posrijedi cigarete iz uvoza. 

Znatan pad potrošnje rezanog duhana donio je i pad učešća tog proizvoda na tržištu duhana u BiH sa 7,4 posto, koliko je iznosio za osam mjeseci prošle godine, na svega 1,1 posto u augustu ove godine. 

Kako bi kategorija „duhanski proizvodi" nastavila da raste, InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. novembra 2015. gdje će se govoriti o ovoj kategoriji.

Ova konferencija okupit će stručnjake iz duhanske industrije. Učesnici će zajedno ispitati prepreke koje treba savladati i upoznati se sa navikama potrošača. Kompanije će podijeliti uvide koje mogu pomoći bh. ekonomskoj vrijednosti. Također govorit će se i o načinima suzbijanja  crnog tržišta duhanskih proizvoda zbog kojeg država gubi 200 miliona KM.

 


 
 
 
 
back to top