IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

Talk In Business "duhanski proizvodi"

30.11.2015

Duhanska industrija danas je jedna od najvećih na svijetu. Početkom 20. stoljeća na godinu se proizvodilo oko 2 milijarde cigareta, danas se godišnje proizvede oko 6000 milijardi cigareta u preko 500 tvornica na svijetu.

Što se tiće Bosne i Hercegovine udio cigareta u ukupnom tržištu duhana se značajno povećao u ovoj godini, ne samo procentualno, već i nominalno, tako da je u prvom kvartalu ove godine zabilježen rast od 60 posto kada je riječ o domaćim cigaretama, odnosno 30 posto kada su posrijedi cigarete iz uvoza. 

Znatan pad potrošnje rezanog duhana donio je i pad učešća tog proizvoda na tržištu duhana u BiH sa 7,4 posto, koliko je iznosio za osam mjeseci prošle godine, na svega 1,1 posto u augustu ove godine. 

Kako bi kategorija „duhanski proizvodi" nastavila da raste, InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. novembra 2015. gdje će se govoriti o ovoj kategoriji.

Ova konferencija okupit će stručnjake iz duhanske industrije. Učesnici će zajedno ispitati prepreke koje treba savladati i upoznati se sa navikama potrošača. Kompanije će podijeliti uvide koje mogu pomoći bh. ekonomskoj vrijednosti. Također govorit će se i o načinima suzbijanja  crnog tržišta duhanskih proizvoda zbog kojeg država gubi 200 miliona KM.

 


 
 
 
 
back to top