IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 13.12.2017 || Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |   ||
   

Talk In Business Media konferencija

10.06.2015

In Akademija organizuje desetu interaktivnu poslovnu konferenciju Talk IN Business 10.06.2015.

In Akademija sa sobom donosi praktična poslovna znanja, odnosno nešto što se modernim rječnikom naziva Practical Business Knowledge.

Riječ je o tome da se učenje definira kao stalan proces u kojem znanja i vještine koje smo imali usavršavamo, a uporedo s tim procesom usvajamo nova znanja. 

Posebnost deste Talk IN Busienss konferencije se odnosi na segment jačanje odnosa između poslovnih subjekta i medija u cilju stvaranja pozitivne ekonomske klime i podizanja potrošačkog optimizma. Kroz zaključke i smjernice daljeg djelovanja daćemo odgvor na pitanje:

"Šta svi zajedno možemo učiniti da index potrošačkog optimizma poraste?”

Na konferenciji će biti prisutni predstavnici najznačajnih medija, predstavnici istraživačkih kompanija, predstavnici domaćih i međunarodnih kompanija, članovi akademske zajednice i predstavnici diplomatskog kora u Bosni i Hercegovini.

Talk IN Business je Business to Business projekat čiji je cilj dijeljenje znanja i specifičnih iskustava poslovnih subjekata u Bosni i Hercegovini.

Kroz organizaciju 12 tematskih interaktivnih poslovnih konferencija u 2014. i 2015. godini, okupit ćemo više od 400  predstavnika najznačajnijih poslovnih subjekata iz FMCG industrije.

Na konferencijama govorimo o pet osnovnih principa modernog poslovanja

/Informaciji, Interakciji, Inspiraciji, Inovaciji i Investiciji /

kroz prezentacije poslovnih rješenja, koja za svoj cilj imaju efikasnije poslovanje i dostizanje rezultata.

Dobrodošli na Talk in Business!

 

 


 
 
 
 
back to top