IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

Talk In Business Media konferencija

10.06.2015

In Akademija organizuje desetu interaktivnu poslovnu konferenciju Talk IN Business 10.06.2015.

In Akademija sa sobom donosi praktična poslovna znanja, odnosno nešto što se modernim rječnikom naziva Practical Business Knowledge.

Riječ je o tome da se učenje definira kao stalan proces u kojem znanja i vještine koje smo imali usavršavamo, a uporedo s tim procesom usvajamo nova znanja. 

Posebnost deste Talk IN Busienss konferencije se odnosi na segment jačanje odnosa između poslovnih subjekta i medija u cilju stvaranja pozitivne ekonomske klime i podizanja potrošačkog optimizma. Kroz zaključke i smjernice daljeg djelovanja daćemo odgvor na pitanje:

"Šta svi zajedno možemo učiniti da index potrošačkog optimizma poraste?”

Na konferenciji će biti prisutni predstavnici najznačajnih medija, predstavnici istraživačkih kompanija, predstavnici domaćih i međunarodnih kompanija, članovi akademske zajednice i predstavnici diplomatskog kora u Bosni i Hercegovini.

Talk IN Business je Business to Business projekat čiji je cilj dijeljenje znanja i specifičnih iskustava poslovnih subjekata u Bosni i Hercegovini.

Kroz organizaciju 12 tematskih interaktivnih poslovnih konferencija u 2014. i 2015. godini, okupit ćemo više od 400  predstavnika najznačajnijih poslovnih subjekata iz FMCG industrije.

Na konferencijama govorimo o pet osnovnih principa modernog poslovanja

/Informaciji, Interakciji, Inspiraciji, Inovaciji i Investiciji /

kroz prezentacije poslovnih rješenja, koja za svoj cilj imaju efikasnije poslovanje i dostizanje rezultata.

Dobrodošli na Talk in Business!

 

 


 
 
 
 
back to top