IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Stručnjak za LinkedIn savjetuje koje zahtjeve da prihvatite, a koje da odbijete

05.04.2016

Ako imate otvoreni račun na LinkedInu sigurno ste dobili brojne zahtjeve za spajanjem od ljudi koje ne poznajete, niti ste za njih ikad čuli. Ponekad se radi o menadžerima zanimljivih kompanija ili jednostavno osobama koje su vam se učinile kao potencijalno vrijedni poslovni kontakt, ali ne znate da procjenite je li zaista tako.

Stručnjak za LinkedIn Catherine Fisher je Business Insideru otkrila čije pozive na poslovnoj društvenoj mreži treba prihvatiti, a koje odbiti. Fisher preporučuje dodavanje jedino ljudi koje poznajete ili im vjerujete, ljudi s kojima ste radili, razgovarali ili upoznali na nekom događaju iz područja vaše djelatnosti.

Kvalitet kontakata umjesto kvantiteta

„Poenta LinkedIna nije sakupiti što više kontakata, već kvalitetnih kontakata", kaže Fisher. Kvalitet vaših kontakata šalje dobru sliku o vama i upravo zato nije dobro prihvatati svačije zahtjeve jer time narušavate vlastiti kredibilitet. Kaže da je bolje biti selektivan i povezati se samo s ljudima koji reflektuju vaš profesionalni identitet. Na taj način ćete stvoriti mrežu kontakata koja je korisna i učinkovita.

Fisher kaže da je dobro pravilo selekcije kontakata da se upitate bi li učinili uslugu i tražili uslugu od osobe koju želite prihvatiti. Ako je odgovor potvrdan tada prihvatite kontakt, u suprotnome ga odbijte.

Kontaktima pristupite preko zajedničkog kontakta

S druge strane, ako želite da pristupite nekome koga smatrate potencijalno vrijednim kontaktom, Fisher savjetuje da se toj osobi obratite kao što bi to učinili na nekom događanju. Na događanjima vjerovatno ne dijelite podsjetnice svakome koga vidite, a isto vrijedi i za LinkedIn.

Ako je moguće, umjesto direktnog zahtjeva potencijalnom kontaktu, pokušajte pronaći zajednički kontakt i tražite tu osobu da vas upozna i preporuči, savjetuje Fisher.


 
 
 
 
back to top