IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 22.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Sretnija svakodnevnica djeci bez roditeljskog staranja

21.08.2015

Konzum d.o.o. Sarajevo uručio je jučer,u sklopu projekta „Mjesec sreće u Konzumu",SOS Dječijem selu u Sarajevu donaciju u vrijednosti od 1.000 KM.Konzum je u prethodnom periodu implementirao ovaj projekt koji je, osim širenja pozitivne energije i dobrog raspoloženja među kupacima i uposlenicima, imao i humanitarni karakter.

U toku trajanja projekta učešće u još jednoj humanoj misiji Konzuma imali su i kupci koji su svojim aktivnostima odredili visinu ove donacije.

Naime, sve što su kupci trebali uraditi je da na Facebook stranicu Konzuma pošalju selfie s hashtagom #KonzumSrecuDijeli, a za svaki hashtag Konzum je u humanitarne svrhe izdvojio po 1 KM.

„Konzum je aktivan član lokalne zajednice i svakodnevno osluškujemo potrebe lokalne zajednice, te pomažemo sve segmente društva.Cilj Konzuma je da kroz ovakve aktivnosti pomogne u osnaživanju društva i poboljšanju položaja djece bez roditeljskog staranja. Djeca su naše najveće blago i vidjeti zadovoljstvo na njihovom licu za nas je najveća sreća. Osmijesi na licima mališana najbolji su pokazatelj da smo uspjeli u svojoj namjeri i ovoj je za nas dodatni pokazatelj da radimo prave stvari. Naravno, Konzum će i u budućnosti pomagati sve one kojima je pomoć zaista potrebna", naglasila je Irena Miličević, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.


 
 
 
 
back to top