IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Samo udruženi možemo biti uspješni

09.11.2015
Altermedia d.o.o. je kompanija čiji  je primarni zadatak  komunikacija. Komunicira se na dva nivoa ili na dvije komunikacijske platforme. B2C (sa kupcima i potrošačima) B2B (unutar poslovnih subjekta).

U svim segmentima u kojima se mjeri Altermedia je apsolutni lider na tržištu na kojem se takmiči. U odjelu B2C u promocijama na prodajnom mjestu zauzimaju oko 72% ukupnog tržišta dok u odjelu B2B sigurno postaju i prepoznatljivi sa svojim proizvodima InStore, InBar, Talk in Business, Sarajevo Marketing Summit, FMCG Summit.
 
Planovi za narednu godinu su  vrlo ambiciozni. Žele rast u svim segmentima poslovanja i nadaju se da će to postići. O uspjesima i projektima razgovarali smo sa direktoricom Samirom Muratović.

Drugi Sarajevo Marketing Summit je iza Vas, jesu li se ispunila očekivanja?

Kao što smo i rekli na završetku prvog SMS 2014. godine cilj nam je bio da napravimo bolji i veći događaj u 2015.  i sigurno smo to i napravili. Sa strane organizatora kada su brojevi u pitanju u svim segmentima smo napravili 100% rast i ponosni smo na naše tržište, na našu marketing industriju i način na koji je prepoznata naša energija koju ulažemo u ove projekte. Kad se na jednom mjestu, sa jednog tržišta, nađe 450 marketara možete biti sigurni da će ta pozitivna energija koja se svakodnevno stvara proizvesti velike rezultate. Sa druge strane mislim da su svi sudionici dobili vrijedna znanja, uvid u inovacije koje će dalje implementirati u svoje poslovanje. Sve ovo će im olakšati pozicioniranje na tržištu i omogućiti da budu u korak sa trendovima. Najviše smo zadovoljni upravo pozitivnom povratnom reakcijom svakog predavača, svakog gosta i svakog učesnika na Summitu.
 
Koji je osnovni cilj organizovanja  ovakvih događaja?

Prva i osnovna vodilja  kad smo razmišljali da li se smijemo odvažiti na ovakav projekat bila je informacija koju smo dobili prilikom istraživanja tržišta vezano za naš projekat InStore magazin.

Željeli smo saznati kako nas vide naši čitaoci, šta bi željeli da za njih pripremimo novo. Došli smo do spoznaje da tržište treba jednu vrstu „edu tainmenta". Nedostaje edukacije i nedostaje mjesto gdje bi se mogli vidjeti i razmijeniti svoja iskustva, ideje, dobiti inspiraciju. Tako je nastao Marketing Summit, FMCG Summit i konferencije Talk in Business.
Ako je pitanje vezano za ciljeve „danas"  mogu reći da je osnovni cilj da kroz ovakve događaje šaljemo poruke na mnogo više strana. Želimo da kažemo da se naše tržište sigurno vraća tamo gdje mu je i mjesto, a za to nam treba i  podrška „regulatora". 

Kakvi su planovi za iduću godinu, hoćemo li imati Sarajevo Marketing Summit 3?

Kažu (a mi svjedočimo) da je najlakše napraviti prvi, da je drugi najteži, jer ako ste napravili grešku prvi put nema popravnog, a da poslije trećeg postajete tradicionalni, a mi to upravo želimo. Naši partneri iz Finance Academy u Sloveniji ove godine imaju jubilej 20 godina.
Mi također želimo doživjeti taj jubilej.

Već osam godina izlazi InStore magazin, vjerujem da čitaoci znaju naš put, ali molim Vas  za one koji ne znaju možete li im ispričati priču kako je nastao jedini regionalni trade magazin?

Pa nisam sigurna da baš svi naši čitaoci  znaju o InStore-u mnogo ako govorimo o tom putu kako je postao najveći i jedini trade magazin u Adriatic regiji. To je veoma duga priča koja traje baš kako ste rekli i više od 8 godina. Ovom projektu su posvećeni mnogi ljudi u 5 redakcija na 5 tržišta, u njemu učestvuje mnogo stručnih saradnika i to se ne može desiti preko noći. On je nastao  iz potrebe, ali i iz spoznaje da samo udruženi na ovom našem malom prostoru možemo pobjeđivati i konkurenciju, ali i sami sebe.
Sigurno ste očekivali neku bajkovitu priču koja je interesantna, ali moram vam reći da je InStore magazin jako dugo nastajao, te kao i svi projekti koje radi ALTERMEDIA nastaju jako dugo, ali dugo i traju.

Ove godine pokrenut je InBar, jeste li kao naša direktorica zadovoljni?

Rijetko se može naći direktor koji je zadovoljan u potpunosti. Biti zadovoljan može ponekad i da znači „nemati više izazova" i  „ne željeti bolje".
Zadovoljna sam što je nakon pet godina ideje i pokušaja, napokon ugledao svjetlost dana i na našem tržištu. Kao što stalno napominjem mi smo regionalni i InBar je nastao u našoj zagrebačkoj redakciji pa smo onda otišli u Makedoniju i tamo oživjeli InBar, Srbija je također prije BiH izdala InBar, a onda smo mi u 2015. godini napravili isto. Naravno da smo uspješni i donekle zadovoljni, jer su čitaoci i naši oglašivači zadovoljni. InBar je veliki  potencijal i u idućoj godini ćemo povećati broj izdanja kao što ćemo i početi sa InBar konferencijama i  edukacijama u HoReCa kanalu.

U pripremi je novi projetak Talk In Business novine, recite nam koja su Vaša očekivanja?

Nekako se stalno krećemo unutar niša ukupne industrije. FMCG je najpotentnija industrija, HoReCa kanal je najbrže rastući dio bh. industrije. Opet kao i za svaki projekat koji radimo i za ovaj smo napravili kratko istraživanje i tržište je dalo povratnu informaciju da treba jedan takav medij. Želimo na sedmičnom nivou da komuniciramo sa cjelokupnom business populacijom te slati i primati poruke sa 22.000 poslovnih adresa u BiH.
Svakako da neće biti lako i da će za jedan ovakav projekat trebati mnogo rada, ali vjerujem da ćemo uspjeti. Ovaj projekat se mnogo razlikuje od svih dosadašnjih. Pored toga što je najizazovniji mislim da je i najneizvjesniji. Neizvjesnost nije sadržana u nekom strahu od neuspjeha, neizvjesnost je vezana za ono što bi moglo da se izrodi iz jednog ovakvog projekta.
Iza svih ovih uspješnih projekata stoji kompanija Altermedia, šta je to što je  čini drugačijom od ostalih?

Osnovna naša prednost ili razlika od drugih sličnih kompanija je naša regionalna organizacija. Regionalno organizovani u BiH, a isto tako regionalno organizovani kad govorimo o regionu Adria.Osnovna djelatnost  kompanije Altermedia ili core business dugo je bio BTL i direktna komunikacija sa potrošačem na prodajnom mjestu. Prodajno orijentisani tim koji je raspoređen u 146 općina i  baza od 1.500 aktivnih članova. Danas kad smo svoju djelatnost proširili na sve segmente marketinga to je i dalje ostala naša vodilja. Ne radimo projekte koji ne donose prodajni benefit.

Obećali ste na početku godine rast i svjedocimo da ste obećanje ispunili. Šta nam možete obećati za 2016.?

Ako se čitaoci sjećaju mi smo u InStoru predvidjeli i ukupan rast cijelog tržišta u FMCG indusriji i on se desio. Ne obećavamo ništa, ali predviđamo. 
Predviđamo da će i 2016. godina biti za cijelu industriju uspješna pa samim tim i za Altermediju. Imamo u planu rast kao što je  imala Sarajevska Pivara, bar 6,6 puta ili 660 %.
Šalim se, rast ćemo samo 100%. Planiramo sa 14 da u 2016. godini napravimo 33 konferencije. Na kraju, svim našim partnerima na projektima, želim da kažem  veliko BRAVO, jer su prepoznali kako zajedno možemo biti uspješniji...

 
 
 
 
back to top