IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Prezentacija sajma Spielwrenmesse 2014.

15.11.2013
Dana 13.11.2013. godine ekipa InStore magazina prisustvovala je prezentaciji sajma igračaka Spielwarenmesse. ovaj vodeći međunarodni sajam za igračke, hobije i zabavu održava se 65. put i to u periodu od 29.01 do 03.02. 2014. godine.

ovaj sajam je svjetski vodeći sajam za igre i zabavu na kojem prisustvuje 72.595 stručnih posjetilaca iz 113 zemalja i koji nudi na 170.000 m² izložbenog prostora više od milion proizvoda, od toga oko 70.000 noviteta.
Na predstojećem sajmu bit će otvorena i nova dvorana 3A koja će poslužiti za proširenje grupe proizvoda za bebe i malu djecu, kao i za praznične i karnevalske artikle. TrendGallery će također preseliti u dvoranu 3A. Sa ovim novim konceptom sajamski tim je revolucionirao praćenje svjetskih trendova u oblasti igračaka.

Da bi se svaki proizvod pokazao u punom sjaju, sajam igračaka Spielwaremesse dodjeljuje ToyAward u 4 kategorije, podijeljene prema uzrastu: Bebe i mala djeca (0-2 godine), djeca predškolskog uzrasta (3-5 godina), djeca školskog uzrasta  (6-10 godina) i tinejdžeri i porodica (od 11 godina).
Dostavljeni proizvodi moraju uvjeriti 12-člani stručni žiri kako bi osvojili prestižnu nagradu. 


Naučni program stručnog sajma bit će upotpunjen Global Toy konferencijom. Pod motom "Na ovaj način klijent dolazi u Vašu prodavnicu – uspjeh pomoću cijene, prezentacije i prodaje", treba se posebno specijaliziranim trgovcima pokazati uspješan recept za pridobijanje klijenata. Kongres igračaka održat će se već u subotu, 1. februara 2014. od 9 do 16 sati u sali St. Petersburg u NCC Ost.Prilikom određivanja dana kongresa vodilo se računa o posjetilačkim planovima specijaliziranih trgovaca.

Bogat program sajma igračaka 2014. ponovo će pružiti specijaliziranim trgovcima temeljne informacije o proizvodima i trendovima i mnogonadahnuća za uspješnu poslovnu godinu. 

 
 
 
 
back to top