IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

Pika Kartica dopunjava svoj program sa novim partnerom - HT Eronet

24.08.2016

Danas je u Mepas Mall-u u Mostaru  upriličena konferencija za medije povodom novog partnerstva koje je Pika Kartica sklopila sa  jednim od vodećih mobilnih operatera u Bosni i Hercegovovini, HT Eronetom. Predstavnicima medija su se ovim putem obratili Član Uprave HT Eroneta g. Tomislav Ruk i direktor Super Kartice d.o.o. Sarajevo g. Boris Barić, te predstavili novo partnerstvo koje će kupcima donijeti nove pogodnosti. Ovo je prilika da se korisnicima Pika Kartice pored benefita ostalih partnera, ponude i dodatni benefiti uz lakše sakupljanje bodova i dodatno nagrađivanje.

„U ovo partnerstvo istinski vjerujemo i nadamo se da ćemo, i na ovaj način, ostvariti još bolji kontakt s našim korisnicima i dodatno im pokazati da nam je njihovo zadovoljstvo – na prvome mjestu. Samo zadovoljan korisnik je – i lojalan korisnik i HT Eronet svim svojim novim poslovnim potezima i partnerstvima upravo nastoji podići svoju uslugu na višu razinu i samim time opravdati povjerenje svojih korisnika.", rekao je g. Tomislav Ruk.

Pika Kartica uključuje nove partnere u svoj program lojalnosti kako bi poboljšala i ojačala svoju mrežu i korisnicima pružila kvalitetnije i obuhvatila različite segmente usluga.  HT Eronet je prepoznat kao partner koji će u ovaj program donijeti osvježenje paketom svojih usluga kojima učestvuje u ovom programu. Tačnije, svaki korisnik koji izvrši nadoplatu svog !hej pre-paid broja za 1KM dobiće 1bod na svojoj Pika Kartici. Prag za dodjelu bonusa iznosi 30 KM u toku obračunskog perioda, a bonus će biti dodijeljen korisniku direktnom nadoplatom na !hej pre-paid račun. U narednom periodu korisnike očekuju nove pogodnosti za kupovinu !hej start paketa i !hej Box-a u Konzumovim prodavnicama.

HT Eronet je  jedan od tri nacionalna mobilna operatera koji pruža širok spektar usluga, koje su namijenjene kako privatnim tako i svim poslovnim korisnicima, koji žele osavremeniti, poboljšati i unaprijediti svoje poslovanje. Stalnim tehnološkim razvojem, ulaganjem u infrastrukturu, resurse i stručne kadrove, kao i korištenjem suvremene tehnologije HT Eronet omogućuje svojim korisnicima velik izbor telekomunikacijskih usluga, te brzu i kvalitetnu vezu s cijelim svijetom.

„Pika Kartica program lojalnosti je najveći koalicijski loyalty program u Bosni i Hercegovini i u ovom trenutku broji više od 450.000 korisnika. Uz novog partnera iz oblasti telekomunikacija korisnicima želimo ponuditi dodatne usluge i mogućnost sakupljanja bodova i u ovom segmentu. Također očekujemo dodatno širenje mreže partnera i još više pogodnosti za naše korisnike.", istakao je g. Boris Barić.

Uz Konzum kao najveći trgovački lanac u Bosni i Hercegovini te ostale partnere, Sberbanku, Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice, Intersport, Modianu, Beautique i Kompas, novi partner u programu predstavlja dodatnu snagu programa Pika Kartice, jer u konačnici potrošač dobija mogućnost bržeg sakupljanja bodova i prelaska praga nagrađivanja, kao i brojne dodatne pogodnosti i specijalne ponude. Jedan od najvažnijih ciljeva Pika Kartica programa lojalnosti je svakako daljnje širenje mreže poslovnih partnera, u vidu novih usluga i mogućnosti za svoje vjerne korisnike.


 
 
 
 
back to top