IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Ovo je ključna osobina uspješnih ljudi

14.12.2015

Ljudi koji su bezobzirni i nije ih previše briga za druge uspješniji su u sprovođenju svojih ideja. Stiv Džobs poznat je po tome što je stvorio jednu od najuspješnijih kompanija na svijetu – i po tome što je psovao svoje zaposlene, barem prema tvrdnjama onih koji su radili s njim i za njega.

Ipak, prema najnovijoj studiji, ono što mu je itekako pomoglo u uspjehu su arogancija i samopouzdanje.

Naime, u studiji se tvrdi kako su osobe koje su neugodne prema onima oko sebe ili se pojednostavljeno rečeno, ponašaju kao ‘kreteni’, uspješnije jer su u stanju da se više nametnu i da se njihov glas u nekoj grupi jače čuje.

Kako bi razumjeli zašto takve osobe imaju više uspjeha, barem u poslu, spovedena su dva eksperimenta. U jednom je 200 studenata rješavalo seriju testova ličnosti u kojoj se provjeravalo koliko su neugodni prema drugima i koliko su kreativni. Onda je u 10 minuta trebalo da osmisle marketinšku kampanju za njihov univerzitet, a potom su udruženi u grupe od tri člana trebali da zajednički naprave kampanju. Pokazalo se da su unutar grupa ‘pobijedile’ ideje onih studenata koji su bili nametljiviji, a ne one koje su bile kreativnije ili bolje.

Drugi dio studije proučavao je kako će studenti reagovati ako njihove ideje ne budu prihvaćene. Potvrdilo se da one koji imaju neugodniji karakter nije bilo previše briga ako se drugima neće svidjeti njihove ideje, dok su osobe kojima je mišljenje drugih važno odustajale od svojih zamisli, piše Daily Mail.


 
 
 
 
back to top