IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Orbit pokreće kampanju "Žvači za promjene"

18.05.2015

DMF indeks oralnog zdravlja djece u dobi od 12 godina u Federaciji BiH je, prema posljednjem istraživanju, iznosio 5,36, dočim ovaj indeks - prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije - ne bi smio prelaziti 1,5

Prema podacima redovne statistike u 2013. godini, stomatološka oboljenja djece i mladih činila su čak 38,6 posto ukupne stomatološke slike u Bosni i Hercegovini. 

Imajući u vidu ovakvu kliničku sliku i konsultirajući stručnjake iz Stomatoloških komora, danas je Orbit je pokrenuo sveobuhvatnu kampanju naziva "Žvači za promjene". Misija kampanje je da osnovnoškolce u Bosni i Hercegovini na prvom mjestu oslobodi od straha od stomatologa i, uz zabavno-edukativni sadržaj, upozna sa važnošću oralne higijene i redovitih preventivnih posjeta stomatologu. 

Unisoni stav stručnjaka iz Stomatoloških komora FBiH i RS je da s edukacijom o potrebi i važnosti higijene usne šupljine i zuba treba započeti rano i kroz niz zabavnih aktivnosti kako bi najmlađi usvojili osnove oralne higijene te zadržali lijep i zdrav osmijeh. Naravno, prva linija odbrane je prevencija, na čemu je i težište cijele kampanje, posebno redovito pranje zuba i usta te redoviti pregledi kod stomatologa.

"Prevencija je najvažniji i najjeftiniji vid stomatološke zaštite", rekao je povodom inicijacije ove kampanje Prim. Dr. Edin Muhić, predsjednik Stomatološke komore FBiH, naglašavajući važnost upoznavanja djece s ovom činjenicom.

"Ne treba posebno isticati značaj oralnog zdravlja i njegov uticaj na opšte zdravlje organizma, ali i na mnoge stvari koje obavljamo u svakodnevnom životu. Ono što je pozitivno je da se danas većina oboljenja zuba adekvatnim higijenskim navikama može uspješno spriječiti", rekao je prim.dr. Mladen Mišeljić iz Stomatološke komore RS i dodao: "Roditelji koji više pažnje posvećuju zdravlju zubiju i češće posjećuju stomatologa, vaspitat će i svoju djecu s istim navikama. Važno je skretati pažnju na preventivne aktivnosti, te stvariti okruženje koje podstiče oralno zdravlje. Ovakve preventivno-promotivne aktivnosti kojom se obuhvaćeni oni najmlađi, su sigurno jedan od načina za to". 

U maju i junu 2015. godine Orbit će, od svakog kupljenog paketića žvaka, odvajati 2 feninga, a prikupljenim sredstvima će u septembru/rujnu opremiti Zubomobil: zabavno, šareno vozilo u potpunosti prilagođeno za preventivne preglede i sa neophodnim stomatološkim inventarom. Ova će mobilna stomatološka ordinacija posjetiti osnovnoškolce u cijeloj Bosni i Hercegovini. 

Prema procjenama stručnog tima, 5000 mališana će ovom prilikom dobiti preventivni stomatološki pregled. Da bi se uklonio najčešće prisutan strah od zubara i potaknulo razvijanje svijesti o važnosti redovitog odlaska stomatologu – djeci će biti uručene i posebne diplome za hrabrost i pokloni. Stomatolozi će educirati djecu o pravilnom načinu održavanja zubne higijene i, kroz zabavan i njihovom uzrastu prilagođen sadržaj, skrenuti pažnju na činjenicu da su zdravlje i ljepota usta i zuba vrlo važnim dijelom sveopćeg tjelesnog zdravlja. 

Ovo nije prva društveno odgovorna kampanja posvećena oralnom zdravlju i higijeni usne šupljine koju Orbit sprovodi u regionu, ali se svakako izdvaja svojim ciljem, koji će, u konačnici, biti uistinu mjerljiv: pet hiljada bosanskohercegovačkih mališana će iz Zubomobila izaći diplomirano hrabri i, unekoliko, oslobođeni straha od stomatološkog pregleda, što je prvi korak u prevenciji. Ova je kampanja, svakako, samo prvi korak u procesu koji treba biti sistemski i biti će nastavljena i u budućnosti.


 
 
 
 
back to top