IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

Odaberite svoju savršenu boju kose

03.08.2015

U okviru kampanje „Kosa kakvu želim", dm je nadogradio postojeću mobilnu aplikaciju koja od sada, uz standardne sadržaje, nudi mogućnost testiranja različitih nijansi boja za kosu.

Prezentacija nove aplikacije upriličena je u prepunoj dm prodavnici u Sarajevo City Centru, a prisutne dame imale su priliku da prve testiraju aplikaciju i upoznaju se sa svim njenim pogodnostima. Nadograđena aplikacija omogućava ženama da se fotografišu i mijenjaju boju kose dok ne otkriju onu nijansu koja im savršeno odgovara prije nego se odluče na promjenu boje.

Prema riječima članice Uprave dm-a Admire Isaković kompanija dm prati savremene trendove poslovanja, a nadogradnjom dm aplikacije svim damama se omogućava da  testiraju različite boje kose i na jednostavan način saznaju koja boja im najviše odgovara prije nego odu u posjetu kod frizera.

„Mnoge žene razmišljaju o novoj boji kose ali ne smiju da se odluče na promjenu. Međutim,  zahvajujući novoj dm aplikaciji to je sada veoma lako. Potrebno je samo da besplatno preuzmu aplikaciju sa Google Play a ubrzo i sa Apple Store portala, fotografišu se i odaberu idealnu boju. Na ovaj način aplikacija im pomaže pri odabiru odgovarajuće boje za kosu mnogo bolje od kataloga boja za kosu jer odmah na vlastitoj fotografiji imaju priliku vidjeti koja nijansa boje im najviše pristaje. Osim toga, dm u asortimanu ima široku paletu proizvoda za njegu i styling kose jer je jedan od simbola ženstvenosti i ljepote zdrava i sjajna kosa.” – kazala je gđa. Isaković.

Kampanja „Kosa kakvu želim” traje do 29.8.2015. godine, a svi kupci u dm prodavnicama će tokom trajanja kampanje za kupovinu 3 ili više proizvoda za njegu kose na poklon dobiti knjižicu s kuponima za kupovinu odabranih proizvoda po sniženim cijenama, te planer sa savjetima za njegu kose.

Nadograđena aplikacija u novom ruhu može se preuzeti na Google Play-u a postavka na Apple Store portal očekuje se u narednih mjesec dana. Za sve postojeće korisnike dm mobilne aplikacije dovoljno je da izvrše update iste.

 

 

 


 
 
 
 
back to top