IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Novi ciklus Talk IN Business konferencija, 30. septembar 2015

30.09.2015

InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. septembra 2015. gdje će se govoriti o kategoriji Topli napici.

Ovaj događaj će istaknuti najbolje prakse kompanija na kojem će prisustvovati vodeća industrija i poslovni stručnjaci iz ove oblasti u cilju jačanja kategorije.

Dati će se odgovori na aktuelna pitanja gdje ćemo zajedno istražiti najinspirativnije i praktične pristupe u izgradnji pozitivnog  poslovanja.

Poslovne sposobnosti sastoje se od znanja i vještina koje se mogu razviti samo premošćujući jaz između teorije i prakse i uključivanja u akcije i učenje.

Na konferencij govorimo o pet osnovnih principa modernog poslovanja: informaciji, interakciji, inspiraciji, inovaciji i investiciji  kroz prezentacije poslovnih rješenja, koja za svoj cilj imaju efikasnije poslovanje i dostizanje rezultata.

Ova konferencija nudi mogućnost da zajedno ostvarimo potencijale kategorije toplih napitaka.


 
 
 
 
back to top