IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

Novi ciklus Talk IN Business konferencija, 30. septembar 2015

30.09.2015

InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. septembra 2015. gdje će se govoriti o kategoriji Topli napici.

Ovaj događaj će istaknuti najbolje prakse kompanija na kojem će prisustvovati vodeća industrija i poslovni stručnjaci iz ove oblasti u cilju jačanja kategorije.

Dati će se odgovori na aktuelna pitanja gdje ćemo zajedno istražiti najinspirativnije i praktične pristupe u izgradnji pozitivnog  poslovanja.

Poslovne sposobnosti sastoje se od znanja i vještina koje se mogu razviti samo premošćujući jaz između teorije i prakse i uključivanja u akcije i učenje.

Na konferencij govorimo o pet osnovnih principa modernog poslovanja: informaciji, interakciji, inspiraciji, inovaciji i investiciji  kroz prezentacije poslovnih rješenja, koja za svoj cilj imaju efikasnije poslovanje i dostizanje rezultata.

Ova konferencija nudi mogućnost da zajedno ostvarimo potencijale kategorije toplih napitaka.


 
 
 
 
back to top