IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Nove deklaracije na proizvodima

15.01.2016

Prehrambeni proizvodi sadrže deklaracije na kojima je, pored sastojaka proizvoda, također naznačeno i koliko kalorija sadrži, npr. 100 grama tog proizvoda.


Međutim dok se neki dobro snalaze u tim brojkama, neki ipak nemaju vremena ili ne znaju preračunati koliko su kalorija zapravo konzumirali s cijelim proizvodom. 

U Velikoj Britaniji došli su na odličnu ideju označavanju proizvoda. Uskoro bi se na deklaracijama mogli pronaći podaci koji bi mnogima uvelike pomogli u planiranju svoje prehrane, ali i u planu vježbanja. 

Jedan je to od koraka u sprečavanju pretilosti od koje pati sve veći broj stanovnika u Velikoj Britaniji, ali i u svijetu. Nedovoljno kretanja i vježbanja, nezdrav izbor namirnica i stresna svakodnevica većini ljudi zapadnih zemalja nije nepoznanica. 

Čini se da bi ovakav način označavanja hrane bio koristan u mnogim zemljama čije je stanovništvo u sve većem broju pretilo. Britanci bi tako mogli širokih ruku dočekali mogućnost da na deklaracijama piše koliko bi trebali hodati, trčati ili plivati da bi potrošili konzumirane kalorije određene hrane ili pića, piše Daily Mail. 

Gazirano piće, npr., sadrži oko 138 kalorija, a da bi se te kalorije potrošile, potrebno je hodati 26 minuta ili 13 minuta trčati. 

Sendvič s piletinom i slaninom u prosjeku sadrži 445 kalorija, što znači da biste trebali hodati sat i 22 minute ili trčati 42 minute. 

Da biste "potrošili"  muffin s borovnicama, morali biste šetati 48 minuta ili trčati 25. 

S novim načinom označavanja hrane slaže se 53 posto ispitanika u istraživanju koje je provedeno u Royal Society for Public Health, čiji su stručnjaci napravili novi prijedlog. Ispitanici koji podržavaju dodavanje ovih informacija na deklaracije proizvoda tvrde da bi im to znatno olakšalo odabir namirnica i kreiranje zdravijeg načina života. 

(Izvor: vecernji.hr)


 
 
 
 
back to top