IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

Naučnici objašnjavaju: Zašto je naša prva ideja rijetko i najbolja

10.03.2016

Nazovite to efikasnost ili lijenost, ali mozak ne voli da troši previše energije. "Pitajte” ga da vam riješi problem, i vratiće se sa rješenjem koje je najprostije iako nije obavezno najbolje. To misli David Eagleman, neurolog i istraživač na Baylor koledžu za medicinu. On je na jednom samitu govorio o nauci o mozgu koja stoji iza inovacija.

Eagleman je objasnio da koristi jednostavnu vježbu u svojoj laboratoriji (koju je pozajmio od Thomasa Edisona) kako biprevazišao lienost mozga: Kad god je članu laboratorije predstavio je problem, zatražio je 10 mogućih rješenja umjesto jednog. To je zato što je prva ideja rijetko kad i najbolja. Umjesto toga, prva ideja je najvjerovatnije najprostija.

„Mozak ide linijom manjeg otpora jer je vrlo efikasan," rekao je Eagleman.

Kako bi ilustrovao ovaj fenomen, Eagleman je zatražio od svih u publici (na samitu) da zamisle sebe na plaži dok zalazi sunce. Kada je pitao koliko je ljudi zamislilo pjenu na vrhovima talasa ili kokos koji visi sa drveća, niko nije podigao ruku. Njihovi mozgovi proizveli su slike koje su bile vrlo jednostavne, ali i tačne.
„Ključ inovacije je da ne treba vjerovati prvom odgovoru i treba ga „vratiti", kaže Eagleman. „Vratite odgovor kako biste dobili nešto drugo iz te bogate mreže koju ste već na neki način stvorili."

Eagleman objašnjava to uz pomoć skorijeg istraživanja koje kaže da najveći inovatori nemaju bolje ideje – oni su uporni, odnosno nastavljaju dovoljno dugo tako da dođu do što više ideja.

Zaključak je da ako želite da pomognete svom timu da izađe na tržište sa novim produktom, ne tražite im da donesu samo jedno rješenje. Vjerovatno neće biti dobro. Umjesto toga, pitajte ih da smisle 10 mogućih strategija, a jedna od njih je rješenje koje vam je potrebno.


 
 
 
 
back to top