IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Napravljena čokolada koja se ne topi u rukama

29.06.2015

Belgijski istraživač Frederic Depypere otkrio je način da spriječi čokoladu da se topi u rukama dok je jedete, te da održi svoju slasnu teksturu.

Ova čokolada u čvrstom stanju ostaje do 38 stepeni celzija, što je zapravo četiri stepena više nego što je slučaj kod običnih čokolada.

Inspiraciju za ovaj patent, Depypere je dobio nakon što su se njegove čokolade, koje je donio na svjetsku izložbu u Šangaju, po dolasku potpuno istopile.

Istraživač ove čokolade planira plasirati u zemljama kao što su Kina ili Indija.

Nova čokolada bi, pretpostavja se, u potpunosti mogla promijentii tržište u Aziji, Latinskoj Americi i Bliskom Istoku, piše Bloomberg Business, a istraživači firme Euromonitor predviđaju kako će se prodaja čokolade u ovim područjima do 2019. godine udvostručiti.


 
 
 
 
back to top