IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 22.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

NE SLAVIMO ŽENU SAMO JEDAN DAN U GODINI!

25.04.2013
Zadnja dva mjeseca grupacija Violeta je iskoristila da bh. društvo podsjeti na problem najranjivije kategorije društva – onih žena koje su u obitelji, koja bi trebala biti njihova sigurna luka, doživjele nasilje. 

Prema statistikama, u Bosni i Hercegovini svaka četvrta žena doživi nasilje u obitelji. Utočište za žene izložene nasilju u obitelji osigurava mreža Sigurnih kuća, njih ukupno 8, koje pružaju siguran smještaj, psihološku i praktičnu pomoć ženama i djeci koji su, zbog nasilja, bili prisiljeni napustiti svoje domove i potražiti zaštitu. U suradnji s više udruženja žena u BiH čija je misija afirmacija žena u bosanskohercegovačkom društvu sa posebnim akcentom na zaštiti žene i djece žrtava nasilja, Violeta je organizirala veliku nacionalnu akciju prikupljanja sredstava za podršku Sigurnim kućama u kojoj su sudjelovali svi kupci Violeta proizvoda. Dio novca od prodaje higijenskih i dnevnih uložaka ove kompanije u ožujku izdvojen je za podršku Sigurnim kućama u BiH. Akciji se pridružila i bh. glumica Jasna Žalica koja je pozvala žene na solidarnost s ovom ranjivom populacijom našeg društva, kojoj je pomoć uistinu potrebna.

Po završetku akcije, Violeta je uručila proizvode svim Sigurnim kućama u ovisnosti od njihovog kapaciteta. Amela Bašić-Tomić, koordinatorica Sigurne kuće u Banjaluci, je prilikom ove donacije podsjetila: „Ova pomoć nam je dragocjena, jer će na neko vrijeme pokriti osnovne potrebe žena koje su potražile sklonište u Sigurnoj kući. Iskreno se nadam da će ova Violetina plemenita kampanja biti podsjetnik i ostalim privrednim subjektima našeg društva na neophodnost pružanja podrške ženama koje su imale manje sreće".

Petar Ćorluka, predsjednik Uprave  grupacije, je rekao: „ Kampanju smo počeli na Dan žena - 8.marta, njom smo pokušali djelomično skrenuti uobičajeni tok „proslave" Međunarodnog dana žena. Umjesto jednog dana posvećenog ženama, nastojimo podvući važnost da se problemom žena izloženih nasilju moramo baviti svakoga dana u godini, na konkretan način i uz praktičnu pomoć". Ćorluka je izrazio i zahvalnost kupcima Violeta proizvoda koji su evidentno pozitivno reagirali na akciju prikupljanja sredstava za Sigurne kuće. 

Svojim radom, ali i predanošću humanitarnim akcijama, desecima kampanja i brojnim donacijama koje godišnje organizira u svim zemljama regiona u kojima aktivno posluje, grupacija Violeta nastoji dati i održati pozitivan primjer društvene angažiranosti i konkretne pomoći zajednici u kojoj posluje. 


 
 
 
 
back to top