IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Lakše do posla u 5 savjeta za besprijekoran LinkedIn profil

04.05.2015

Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike. Navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata, a ovi savjeti će vam pomoći u tome.

 Većina nas ima Facebook, Instagram ili Twitter profil. A oni koji nemaju, zasigurno su čuli za ove društvene mreže. No, postoji jedna stranica koju često previdimo i smatramo da je dosadna jer je fokusirana na poslovne korisnike umjesto na obitelj i prijatelje – LinkedIn.

LinkedIn ima preko 260 milijuna korisnika i odličan je način za ostati u kontaktu s bivšim poslovnim kolegama ili za stupanje u kontakt s potencijalnim suradnicima. Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike, a navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata.

Donosimo vam pet savjeta za izradu besprijekornog LinkedIn profila kako biste se istaknuli i imali najbolje šanse za željeni posao. 

1. Upotpunite vaš profil

Prilikom izrade profila, možda ćete biti u iskušenju ostaviti neka polja prazna. Nemojte. Najčešće rubrike koje ljudi preskoče su profilna slika i obrazovanje. Istraživanja su pokazala da je 14 puta veća vjerojatnost da će netko pogledati vaš profil ukoliko imate profilnu sliku (bez selfija i fotografija s izlazaka). Također, ključno je da napišete vaše obrazovanje i struku. Poslodavci traže ljude unutar svoje industrije, a za neke poslove je ključno određeno obrazovanje. Dakle, pobrinite se da vas mogu pronaći. 

2. Zadivite u uvodnom predstavljanju

Sažetak profila je rubrika gdje možete napisati nešto o sebi u kratkim crtama. Napišiteključne stvari o vašem radnom iskustvu, obrazovanju te na kojoj ste radnoj poziciji trenutačno. Izbjegavajte nejasne riječi te fraze koje se često koriste (motiviran, kreativan, strast...). 

3. Objavite korisne postove

Kao Facebook, i LinkedIn daje mogućnost objave "statusa". Ne objavljujte doživljaje s posljednjeg izlaska nego se usredotočite na vašu profesiju. Ovo je savršeno mjesto za dati svoj uvid i iskustva vezana za vašu profesiju. Ako uhvatite pozornost drugih korisnika, veće su šanse da će vas preporučiti za radno mjesto.

4. Složite vaše vještine po prioritetima

LinkedIn od vas traži da navedete vaše vještine. Nemojte pretjerivati. Napišite ono u čemu ste stvarno dobri. Ukoliko imate dug popis vještina, potencijalni poslodavac bi mogao propustiti neke od najvažnijih. 

5. Pridružite se grupama

Kao i na Facebooku, i ovdje se možete pridružiti raznim grupama koje su orijentirane na određene poslove. Pridruživanje grupi ima niz prednosti. Družite se s ljudima iz struke, dobivate korisne savjete te izmjenjujete iskustva. Prema LinkedIn istraživanju, ukoliko ste u nekoj od grupa na toj mreži, 5 puta je veća mogućnost da će netko pogledati vaš profil. Nemojte pretjerivati i pridruživati se svakoj grupi na koju naiđete jer ćete izgledati izgubljeno i željni pozornosti. 

 


 
 
 
 
back to top