IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Kreirajte dizajn za Tuborg 2016.

04.12.2015

Tuborg vas poziva da učestvujete u kreiranju dizajna ambalaže za iduću godinu. Ako ste mladi, kreativni i znate kako raditi u Photoshopu, onda ste prava osoba.

Sve je dozvoljeno i samo je mašta granica za osmišljavanje dizajna. Konkurs se otvara 09.12. i traje do 31.12. do 12:00 sati. 

Pratite www.tuborg.design i odmah po otvaranju konkursa krenite sa stvaranjem. Ostavljen je prazan prostor na ambalaži – ispunite ga najboljim dizajnom koji možete osmisliti. 

Dodatna napomena je da je neophodno da budete punoljetni za učešće u konkursu. 

Pobjednički dizajn će se naći na preko 40 miliona limenki i etiketa i biti će viđen od strane 30 miliona ljudi u 6 država (Srbija, Mađarska, BiH, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska).

Pobjednik će svoj dizajn kao dio vlastitog portfolija moći pokazati na TYPO konferenciji u Berlinu gdje će ga Tuborg poslati u maju 2016. i pobrinuti se za sve putne troškove i troškove boravka. Za više informacija o TYPO konferenciji i mogućnostima koje vam nudi posjetite http://typotalks.com/berlin/ 

Nakon zatvaranja konkursa u januaru, Tuborg stručni žiri će odabrati finaliste koji su ispoštovali sve uslove briefa, bili originalni i maštoviti, a zatim je na potrošačima da odluče o pobjedniku.


 
 
 
 
back to top