IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 22.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

Konzum i Henkel u projektu Zajedno za naše zelene šume

26.08.2015

U svijetu svake godine nestane šume površine Bosne i Hercegovine, stoga je neophodno organizovati što više akcija pošumljavanja koje će makar malo sanirati tako loše stanje, upozorio je prodekan za međunarodnu saradnju i redovni profesor Šumarskog fakulteta u Sarajevu Dalibor Balijan najavljujući početak projekta Zajedno za naše zelene šume, u koji su, osim Šumarskog fakulteta, uključene kompanije Konzum i Henkel.

Edukacija

- Imamo mnogo površina koje bi se mogle pošumiti, a problem je što nemamo sredstava. BiH je siromašna zemlja koja malo ulaže u šumu, posebno zadnjih godina. Dešavaju nam se često vremenske neprilike koje uzrokuju nestanak šuma, tako da je ovo prilika da malo zaustavimo taj trend, da krenemo u zajedničku akciju pošumljavanja. Pokušaćemo na tri lokaliteta u BiH da podignemo simbolične površine, ali vrlo značajne, a u to će biti uključena mladost iz BiH kroz edukaciju za šta je sve šuma dobra i tek nakon edukacije izvešćemo ih na teren gdje ćemo zajedno posaditi te zasade, kazao je Balijan.

Cilj projekta je upozoriti na opasnost izumiranja šuma, educirati mlade, te povećati šumski fond akcijama pošumljavanja. Kako je kazala Irena Miličević, direktorica marketinga Konzuma, odlučili su se na pošumljavanje tri najkritičnije lokacije u BiH, a to su Svrake u Vogošći, Kupres i Trnovo, mjesta koja su za vrijeme poplava i klizišta mnogo stradala. 

Čar projekta

- Čar projekta je da je Konzum pored partnera uključio i svoje kupce, tako da i oni mogu pomoći kupovinom Henkelovih proizvoda dodatnim aktivnostima pošumljavanja. Ova aktivnost ostaje trajno u BiH jer je jako bitno da BiH ima zelene površine. Stoga pozivam kupce da podrže aktivnost kupovinom Henkel proizvoda, poručila je Miličević.

Marketing menadžerica Henkel Adria, Laundry & Home Care, Miranda Mladin istakla je kako su inicirali ovaj projekt jer smatraju da će putem edukacija uticati na povećanje svijesti o ovom problemu, a sa sadnicama koje će biti posađene, nadaju se da će udahnuti novi život šumama. 

SpužvaBob Skockani u Konzumu

Na veliku radost mnogobrojnih mališana, ali i njihovih roditelja, u Konzumu je počeo eksluzivni loyalty program SpužvaBob Skockani. 

- Osmijeh na dječijim licima je neprocjenjiv, stoga smo odlučili da pozovemo najomiljenijeg morskog beskičmenjaka da ispliva iz morskih dubina i djeci širom BiH uljepša prve školske dane. Tako će za svakih potrošenih 15 KM ili kupovinom određenih proizvoda koji učestvuju u programu kupac dobiti jedan Flowpack (paketić) sa dva diska, naljepnicom i žigom. Tokom trajanja programa kupac skuplja žigove, a za svakih 10 skupljenih u Konzumu dobija jednu Rollinz figuricu. Moguće je prikupljati i 42 naljepnice za albume te 84 diska za izradu raznih kreativnih građevina. Dodatnu zabavu za cijelu porodicu osigurat će i plišane igračke Spužva Bob na koje će kupci ostvariti 50 posto popusta ukoliko popune album s naljepnicama, istakla je Miličević.


 
 
 
 
back to top